Marc zegt weer eens iets en iedereen haalt meteen de strijdbijl tevoorschijn met de hakken in het zand, kan dat na zoveel jaar nog steeds niet anders?
Xsenr is dus gewoon een scam, er tussenuit knijpen zodra het geld binnen is en dan lekker makkelijk van de aardbodem verdwijnen. Ze hebben niet eens het lef om uit te leggen wat er mis gegaan is.
Right je kan zelf ook lezen dat hij mij gewoon letterlijk zwart maakt omdat hij persoonlijk iets tegen mij heeft. I don't care moet ie lekker doen. Echter als je bullshit over mijn business schrijft dan kom ik er wel even op terug.
Als je gewoon ballen hebt schoon je het topic op.
Anyways voor de topic starter.
Dit is ongeveer het verhaal.
Xensr was echt een rising star met natuurlijk super veel potentie door de toevoging van GPS. Ook het meermaals winnen van tech awards en de multisport toepassing maakte dit toch wel een van de betere producten (in potentie).
Na een zeeeer lange aanlooptijd waarbij met investeerders en verkapte crowdfunding (pre-orders) kwam dan eindelijk de Xensr op de markt. Dit was al erg laat en men kon ook zeker niet aan de vraag voldoen.
Nu had men ook voor distributeuren een minimum van 100 stuks dus dat is direct een mooie investering van buitenaf.
Omdat ik op dat moment een de hoogste jump van de wereld had op woo en dus ook veel potentie bood xensr mij aan om gratis een paar units op te sturen om te testen.
Deze samples deden het naar behoren en werken tot op de dag van vandaag nog altijd.
Ik heb altijd zeer nauw contact gehad via skype met het team (casey en stephan) over mijn bevindingen en zij vroegen dan ook of ik Xensrs wou gaan verkopen. Mooi werkend product met veel potentie (echter de 100 stuks vond ik een te groot risico)
Uiteindelijk een mooie deal kunnen sluiten en gewoon kon bestellen wanneer ik het nodig had zonder minimum.
Echter bij de productie van de 2e batch ging het mis. Er zat een luchtdruk meter in de xensr waarvoor een klein gaatje in de unit zat onderop.
Zand + gaatje + zeewater en hoppa de garantie gevallen begonnen binnen te druppelen.
Aangezien men er tijdig bij was hebben ze de case veranderd en de garantiegevallen (langzaam maar netjes) afgehandeld.
Na een aantal stormpies had ik met 2 xensrs het wereldrecord ook te pakken. Beelden, hoogte alles klopte, 10x nagemeten door de tech afdeling. Helemaal mooi dus de eigenaar David troup voegt mij toe op skype en belt mij persoonlijk.
Erg Amerikaans veel praatjes en best zakelijk.
Paar maanden verder en er komen weer garantiegevallen binnen. Aangezien ik ze voor heel Europa binnen kreeg en ze daarna doorstuurde direct naar Xensr (kosten besparing voor hun). had ik enig idee van de omvang. Een aantal konden na reparatie weer terug.
Een paar skype gesprekken verder met veel loze beloftes over levertijden en oplossingen voor de garantiegevallen begon mijn voorraad ook leeg te raken. Alle Nederlandse garantiegevallen loste ik op uit mijn eigen voorraad. Uiteraard zou ik hier weer credit voor terugkrijgen vanuit Xensr.
Helaas bleven de producten uit en zat ik zonder Xensrs (mijn voorraad) en met oplopende kosten voor de verzending van alle garantie gevallen.
Ook begon er langzaam maar zeker personeel weg te vallen. Eerst Casey en een aantal weken later ook Stephan. Geen goed teken in mijn ogen.
Ik heb het geheel even aangekeken en heb besloten de stekker er uit te trekken.
Niet heel lang daarna ging het helemaal berg afwaards
Je voelt hem al aankomen dat er op den duur geen contact meer mogelijk was met de eigenaar. Geen reactie op mails, geen reactie op skype helemaal niks.
Tussen alle internationale distributeurs is er nog wel contact en eigenlijk hebben we allemaal hetzelfde probleem.
Geen reactie & geen producten + ons geld weg.