erwing
Geen avatar
|
Ok, nieuw hier op het forum, nieuw hier in Groningen (net verhuisd), wind komt er eindelijk aan net als wat warmte. Wie wat waar hoe? Wie wil me even op de hoogte brengen of wie linkt me door naar waar ik dat ga vinden? Noorderlijke richting, is er nog ergens een niet al te vlagerig meertje in de buurt van Groningen stad of wordt het al gauw lauwersoog oid. Ben intermediate, 15 jaar windsurfen en nu 4 jaar kiten.
Hoop op wat tips. Tanx. Erwin.
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
ff kijken of ik vrijdag vrij kan krijgen, zo ja , dan ben ik er ook
hoppa, vrije dag. Ben d'r bij.
|
|
|
|
KiteOngoing
|
1700 hoog op spotx. Windverwachting 17-22 knts. Nu 15knts. Kan een leuke middag avond sessie worden. Wie nog meer?
|
|
|
Marco B.
Moderator
|
1700 hoog op spotx. Windverwachting 17-22 knts. Nu 15knts. Kan een leuke middag avond sessie worden. Wie nog meer?
yep, present, rond 13 uur ben ik er (blauwe suzuki alto)
|
|
|
|
Marco B.
Moderator
|
Was een topdag vandaag. Helaas heeft iemand mn kitepomp "geleend" en niet teruggelegd.
|
|
|
redster
Geen avatar
|
Ben vanavond bij blauwestad wezen kijken waar je het beste kan kitesurfen weet iemand van jullie welke spot het beste is
|
|
|
martimor
|
Bij het strandje tussen oostwold en midwolda. Maar daar is alleen lekker te varen met Oost tot zuid-zuidoost.
Was echt een topdag.
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Lekkere wind en mooi weer @Workum. Ging helaas ook gepaard met veeeeel mensen op de spot en Duitsers natuurlijk. Toch nog heerlijk in de ruimte kunnen varen achter de zandbank Morgen maar weer.
|
|
|
Wim uit Assen
|
Gaat vanmiddag nog iemand ergens kiten? Ik heb wel zin in wat plonzen...
|
|
|
Yourie
|
Ja straks spot x met Marco
|
|
|
|
Yourie
|
Gaan hier om half twee weg, dus twee uur daar.
|
|
|
|
Baksteen
|
Morgen nog Workum?
|
|
|
|
martimor
|
toevallig mijn mastvoet/hengel nog gezien hopelijk morgen nog even los,zonnetje erbij. hoelaat en waar weet ik nog niet
|
|
|
|
YJ
|
Morgen nog Workum? Ik wel weer denk ik. Hoe herken ik je? Vanmiddag en vanavond was het weer heerlijk. Steeds rustiger en zonniger met prima wind.
|
|
|
martimor
|
nee, niet gezien.
ben morgen weer op x, wel laat hoog water
Met een beetje geluk ben ik er ook als de wind niet inkakt.
|
|
|
Baksteen
|
Hmm twijfel of er teveel noord in de wind zit voor Workum. Dan gok ik op morgen... Of is het prima te doen als Windfinder een beetje NW staat? Want 10 minuten waarnemingen geeft ook vooral N aan..
|
|
|
Yourie
|
Het is wel te doen, alleen beetje vlagerig omdat die over Makkum heen komt.
|
|
|
YJ
|
Voorspelling is iets afgenomen, maar ik ga zo wel die kant op denk ik. Kan altijd nog met de 13.5
|
|
|