tharealmb
Logs: 0 | 28 uur
|
@thommyT het weerstation in stavoren is volgens mij stuk. gister gaf die de hele ochtend 18 a 21 knopen aan, tot 30 knopen. kwam in mirns.... windstil. gelukkig pakte de wind later wel op.
en waarom die dan meteen stuk is? hij gaf gister ook aan dat het 100 graden celcius was.....
EDIT: hij lijkt nu weer goed, maar zeker weten doe ik het niet. Morgen ga ik weer, dus dan vergelijk ik stavoren wel even met wat ik denk te zien.
|
|
|
BdB
|
vanmiddag rond 1400 ook aanwezig de 8m maar is uitlaten!!
|
|
|
RRA
Logs: 0 | 2 uur
|
oi oi oi........wat een topdag, behoorlijk naar de klote maar heerlijk gevaren
|
|
|
tharealmb
Logs: 0 | 28 uur
|
ik zat te denken vandaag te gaan, maar heb even jullie advies nodig.
Ik kan zelf al varen (eergister nog met de 11 gevaren). Echter mijn vriendin is nu aan het oefenen met de waterstart (daar zijn we gebleven na het lessen). Op windfinder e.d. zag ik dat het na 2 uur rond de 20 knopen zou zijn. Kan zij dan met de 8 oefenen? of is het verstandiger te wachten op minder wind en dan de 11 te oefenen met ongeveer 14/15 knopen.
ik kijk sowieso altijd even op de actuele waarneming van stavoren.
|
|
|
naja
|
Jezus wat kan jij praten door zo'n mice Tom ,zeer onder de indruk hoor.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Morgen eindelijk weer eens naar mirns, wie is er nog meer aanwezig ?
|
|
|
|
ThommyT
Geen avatar
|
Vandaag nog beginners @ mirns? Ben er rond een uurtje of 11/12 denk ik!
|
|
|
|
matje75
Geen avatar
Logs: 0 | 35 uur
|
Vandaag nog beginners @ mirns? Ben er rond een uurtje of 11/12 denk ik!
vanaf woensdag kan ik iedere dag! voor de komende 2 weken.
|
|
|
|
Kemperman
|
Als er wind is, ben ik er in het begin van de middag.
|
|
|
trebo91
|
Als het waait (waarschijnlijk niet) ga ik zondag ook.
|
|
|
Baksteen
|
Maandag wind maar heel veel regen...en regen = windstoten . Dinsdag dan maar hopen.
|
|
|
peter.
|
maandag trekt de wind weer wat aan gelukkig, ik ga naar mirns zo als het er nu uit ziet
|
|
|
|
Kemperman
|
Maandag ochtend nog mensen present? Ik denk er op zijn laatst 8 uur te zijn.
|
|
|
Baksteen
|
Regent het morgen niet de hele dag kei hard? Regen is niet erg maar...regen en windstoten ..
|
|
|
Idefixe
|
Levensgevaarlijk morgen , Niet doen! Verschrikkelijk al die buien. @ Kamperman : 8 uur ga ik niet redden , iets van 09.00 aanwezig
|
|
|
peter.
|
Valt vast wel wat mee, hoop ik ik rij morgen naar Mirns mits het oké lijkt
|
|
|
[Pepper]
|
Morgen nog iemand een voorzichtige poging wagen? Wordt in de middag toch nog een redelijke 4 bft voorspeld. Dikke bak zon en 23 graden er bij is toch best lekker om in je boardshort te cruisen....
|
|
|
Kemperman
|
Ik zou heel graag naar Mirns willen, auto staat alleen in de garage. Als iemand rondom Flevoland die kant op gaat en nog een plekje vrij heeft in de auto dan zou dat erg chill zijn! Dan mag je uiteraard mijn Newwave skimboard uitproberen.
|
|
|
Henning
|
Als je morgen vroeg in Lelystad kan zijn heb ik plaats
|
|
|
Kemperman
|
Dat zou echt top zijn! Ik zou wel met de bus die kant op kunnen komen. Op zijn vroegst zou ik 9 uur in lelystad kunnen zijn. Hoe laat ben je van plan om te vertrekken/ weer terug te gaan?
|
|
|