|
@LaurenS
|
Gewoon kopen John ,niet testen....Doenn ik ook nooit . Waren vandaag ook 2 method's op het water(waveversie).Zag er helemaal niet verkeerd uit.Zag dat wind na 17:00 uur doortrok naar 35 knopies,net op tijd eraf dus .Kom maar op met die picaas Sander en Tim,ben benieuwd...Jammer alleen dat ik net wegging
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was best lekker op wijk, mooie bakken, wind wat vlagerig maar wel lekker stevig!
Op een gegeven moment m'n inflate er uit, kite slap op 500m uit de kant. Snel terug naar de kant maar op zo'n 100-200m vloog ie echt niet meer, ge-released naar de kant gezwommen (bedankt voor het helpen gasten, top!). Op de kant kwam ik er echter achter dat er een flinke scheur in het doek zit, zo'n 20cm winkelhaak. Gelukkig wel te fixen maar toch zonde.
Tim was weer lekker hoog aan het lopen, stuk hoger en harder dan maandag, toen was de wind ook echt absurd hard echter.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik heb al mijn kites gewoon op de gok gekocht. Nooit teleurgesteld trouwens, maar als ik de kans heb om effies een kleine testvlucht te maken, is dat altijd beter toch. Ach komt goed na Egypte.
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Ben uiteindelijk naar Wijk gegaan. Ik was niet overpowered met de 9m HiFi, maar ik moet toch nog een pak oefenen in die golven. Regelmatig op m'n bek gegaan en overspoeld door een golf. Hoogte houden was er dan ook niet echt meer bij, dus regelmatig de 'walk of shame' nog eens moeten doen.
Na Schellinkhout, Muiderberg of andere vlakwaterspots was deze sessie redelijk confronterend. Ik heb nog een hele weg te gaan vooraleer ik deftig op zee kan varen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zag dat wind na 17:00 uur doortrok naar 35 knopies Weet ik dus gelijk ook mijn limiet met de 10 Blijven oefenen Braeckie
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Jah jammer Peter... ook jammer dat ik je kite niet in de lucht heb gezien... ben zeer benieuwd naar de boost in die kite. Tim was helegaar gesloopt na al het loopen, had een beetje trek gekregen... en nou moet ie zo nog ff de 3-400 foto's bekijken, selecteren en uploaden, weet niet of ie dat allemaal nog trekt vanavond, maar ik heb hoop, zullen vast wel weer een paar goeie tussen zitten van o.a Nemi, Teiget, J0han, Peterkite, anderen en Tim@C4 natuurlijk Wat een gaaf toestel heb je toch Tim... Als er zondag 11 september goede wind staat voor Schellinkhout, wil ik julie allen van harte uitnodigen om kennis te komen maken met een totaal nieuw merk kiteboard in Nederland namelijk: 77 project van The Boarding Company Boards zijn ontworpen en gefabriceerd by Nobile (inmiddels 3e generatie). Kan natuurlijk een mooi verhaal ophangen hoe goed de boards zijn, maar het lijkt mij een veel beter idee om het zelf te ervaren... Natuurlijk laat ik weten of het die zondag doorgaat hier op het forum, moet wel waaien natuurlijk.!!! Zal de hele dag aanwezig om de boards voor julie af te stellen op persoonlijke stance... Hoop dat julie het een leuk idee vinden, dit is echt een primeur voor Nederland... Neem alvast een kijkje op de site 77project.com en kom het zondag a.s. zelf ervaren!!!
|
|
|
Langbeest
|
Gaaf sander Ben er ook om effe te testen. Heb goede dingen gehoord over de boards.
|
|
|
@LaurenS
|
)Leuk initiatief Sander, morgen weer een daggie Wijk , uurtje of 13:00 a 14:00 op de spot... Eerst een tukkie doen na mijn nachtdienst . . Heb er weer zin in
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ziet er goed uit Sander, zet dat freestyle board maar op standje wijd voor mij, dan hangt alles zo lekker los...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Oppassen bij landingen dan Johan; een niet correct uitgevoerde landing in spreidstand kan erg pijnlijk zijn voor bepaalde delen..
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Blijven oefenen Braeckie
Thanks, oefening baart kunst! Was je 10 meter toevallig een Rise? Rond 18u kwam ik 2 kiters tegen op de weg naar de parking. Ze groeten vriendelijk en ik checkte even met welke kites ze rondliepen. Ik vond het al sterk dat ze met maatje 10 rondliepen met deze omstandigheden...
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nee,niet echt .doe zo nog ff mijn oogies toe voor een uurtje of 2.Ik gaan naar de Pier.Kommie ook als het niet te veel regent............
|
|
|
|
Chris c
|
Ga zo naar wijk pier..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Was je 10 meter toevallig een Rise? Rond 18u kwam ik 2 kiters tegen op de weg naar de parking. Ze groeten vriendelijk en ik checkte even met welke kites ze rondliepen. Ik vond het al sterk dat ze met maatje 10 rondliepen met deze omstandigheden... Yeb dat was moi met iemand uit Noordwijk. Zien jullie wel nu horen jullie het eens van een ander dat ik best vriendelijk ben
|
|
|
Flyingtrunkie
|
wat een pisweer... wordt het nog een beetje droog vandaag?
|
|
|
|
|
|
|
ditispablo
|
Oh yeah let's....Switch Switch Kites Warehouse Europe ------------------------------------------------------ Order Number: 31 Detailed Invoice: http://switchkites.com/warehouse_euro/account_history_info.php?order_id=315Date Ordered: Saturday 03 September, 2011 The comments for your order are Your products #0433x have shipped. Your tracking number is: 76964980xx on http://www.interlinkexpress.comThank you very much for shopping with Switch! Your order has been updated to the following status. New status: Shipped Please reply to this email if you have any questions.
|
|
|