Langbeest
|
Was evengoed wel weer lekker op Wijk ( bunker) Aan het eind van de middag moest toch nog even de "deur" van stal worden gehaald. Rond 17:00 uur was het echt over en uit. Wel een lekker zonnetje, heerlijk
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
was vanochtend tot uurtje of 13.30 op wijk en heb wel lekker gevaren, was lekker rustig
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaan jullie morgen naar Bunker of naar IJmuiden?
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Leuk Ride, veel plezier ermee.... maar dat gaat wel lukken denk ik, als ik Peter en Pablo zo zie...
|
|
|
Langbeest
|
Oohhhh nog zo een gevaarte erbij. Veel plezier ermee
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hoe is Schellinkhout met ZW? Zit er aan te denken om morgen richting Schel te gaan. Wie-o-wie gaat nog meer of heeft antwoord op deze brandende vraag ;-)
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
ZW is helemaal top op Schellie. Beste windrichting voor daar. Veel fun.
|
|
|
Langbeest
|
Is veel te ver rijden voor jou HJ
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb mij laten overhalen om naar Schell te gaan ;-) Afstand is voor mij allemaal het zelfde maar grote nadeel van de Noordzee vind ik de files in de randstad. Ik hoop morgen omstreeks 10.00 pressent te zijn op Schell. Ride...thx voor de snelle reactie.
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ben ook op een uurtje of 10 op schel!
|
|
|
On the Loose
|
Hoe is Schellinkhout met ZW? Zit er aan te denken om morgen richting Schel te gaan. Wie-o-wie gaat nog meer of heeft antwoord op deze brandende vraag ;-)
Weet jij dan voor mij, de beste windrichting voor Workum en Mirns (HJ) MINI-ME... Daar wil ik binnenkort een X heen? Alvast bedankt voor je antwoordt !
|
|
|
@LaurenS
|
Count me inn,geef ff een kick wanneer je gaat Sander,ik wil daar ook wel is kijken Vandaag eerst ff tukken en om 13:00 naar schellie denk,als de wind daar oke is
|
|
|
|
vinnievega78
Geen avatar
|
Gaat er nog iemand naar wijk aaan zee ( bunker) vandaag?
Ik hoop er rond een uurtje of twee te zijn.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga naar Wijk , die wind op schell lijkt niet door te zetten ,als ik zo de diverse sites afstruin
|
|
|
ditispablo
|
damn ik heb de griep....moooi dagje volgens mij...have fun !
|
|
|
On the Loose
|
Count me inn,geef ff een kick wanneer je gaat Sander,ik wil daar ook wel is kijken Vandaag eerst ff tukken en om 13:00 naar schellie denk,als de wind daar oke is Doen ik...
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanavond nog iemand schellie? Na m'n werk ben ik van plan om het zoete water weer eens op te zoeken.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgenmiddag naar wijk pier uurtje of 16.00, ZW-WZW 20-25 kn wie nog meer ?
|
|
|
@LaurenS
|
Ben er bij Tim ,ben net terug van een overheerlijke sessie@ Wijk pier..De wind stond weer goed aan 25-30 knopies en mooie golvies.Wederom goede airtime gemaakt,wat een springkanon die Switch. Morgen nog maar een daggie doen,Ben er om een uur of 14:00.... Wat een zaligheid die wind,dit jaar kan niet meer stuk
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Ik vertrek nu naar IJmuiden, zou toch nog een lekkere sessie moeten worden!
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
lekker gevaren @ wijk bunker, lekker choppie helaas maar 45 min
morgen middag maar eens dunnetjes overdoen
|
|
|