Haring High Richardt
|
Anderhalf uur heerlijk gevaren met de 7 meter op schelli, met een mooi zonnetje Heerlijke harde vlagen waar je op kon springen om nog hoger te gaan. Woo hoofie schatte een dikke 19.99 meter kan er een centimeter naast zitten Op een gegeven moment bij een sprong en een super vlaag brak een van mijn bandjes van de trapeze en maakte ik ongewild een mega kite loop . safety getrokken en kite veilig gesteld door Sven. Sven nogmaals bedankt. Ik had al een nieuwe trapeze besteld maar die kon pas in maart geleverd worden. Gelukkig nog een reserve trapeze. Voor de rest gelukkig geen schade, een beetje zere schouder van de kite loep
|
|
|
|
joosie
|
Zo was toch ff lekker na 7 dagen werken heerlijk met de 7m ff mn kop leeg gemaakt fijne kerstavond badgasten en tot morgen
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Temperatuur was top gewoon warm , denk morgen nog een sessie en woensdag , andere dagen met grotere maten ook wel vaarbaar .
|
|
|
Oli4k
|
Wie zijn handschoen kwijt is geraakt bij de Bunker moet mij het maar even laten weten.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij was weer top met de 7 effe lekker de drank van 1ste kerstdag er uit gekite. Me woo tikte een paar keer hoog aan Morgen weer zon daggie en dan lekker loof naar het werk
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Denk dat het alleen nog in de ochtend waait
Waait de hele dag lekker door toch
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Volgens Windfinder de hele dag, maar in de ochtend de meeste wind. Later op de dag ook nog 18 knopen als je ze moet geloven. Ach, ik ben er toch vroeg. Lekker voor de drukte het water op. Effies vliegeren
|
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Is er nog een ochtendvogel die zin heeft straks naar Egmond Bad zuid te komen? (winter gratis parkeren) Wel zo gezellig Ik kan deze ochtend n.l. kiten tot 10:30 uur en ga voor een ochtendsessie.
|
|
|
Ride
|
Ik ook voor een lekkere ochtendsessie. En misschien ook een middagsessie. Ben in ieder geval rond 9 uur op Schellie
|
|
|
HarryM
|
Ik ga ook voor de vroege sessie op Schell, tot zo
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga nu ook weer richting Schellie ... .wel wat regen maar dat maakt niet uit ..het kon wel eens de laatste sessie van 2015 worden want na vandaag lijkt de wind een beetje op...
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Live Schell, wind is aan.lichte regen. 10 kiters op het water.
|
|
|
Emanuel
|
Ga zo ook nog ff richting Schell....laatste sessie van dit jaar voor mij.
|
|
|
|
denmen
|
Vanmiddag nog mensen naar Egmond?
|
|
|
Ride
|
Mooi daggie zeg op Schellie. Wat een lekker windje. Heerlijk gevaren en gevlogen met de 11m. Vol power, dat wel, maar echt super!!!
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
9.05 uur het water op voor een mooie afsluitsessie 2015. Vol power met de 12m op schell. Zal straks wel wennen worden als het kouder gaat worden, maar vandaag was het weer
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Yep top vandaag... ..de verwachting was dat de wind in de middag zou gaan afnemen maar hij bleef vol doorstaan...handen vol aan mijn 9 mtr ..........heerlijk dagje .
|
|
|