kiteruitschell
Geen avatar
|
Skip hem vandaag schouder verrekt gister en heb een ander boardje nodig want bij deze stuiter ik ook de voetbanden met veel wind . Iemand nog een fone acid 2012 liggen die hij kwijt wil dat boardje was top
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooi kl...te Henk, sterkte Kom gewoon naar zee. voorspelling is een stuk minder voor schel en nog westenwind ook En zo is dat !!!! Je vergeet trouwens het zonnetje nog, als het meezit ben ik er ook vanmiddag
|
|
|
HarryM
|
Henk dit is t moment om strapless te gaan???? ik ben op Schell zww ga m'n zes oppompen ik heb t rijk alleen. Straks gaat t wat ruimen en wordt t waarschijnlijk wat minder
|
|
|
the littleman
|
Misschien ga ik idd wel naar zee! Ik heb de hele middag dus... Mooi klote Henk, ik heb nog de nobile 50/50 van Roald voor je liggen. Super boardje en boots proof voor als je dat ook is gaat proberen. Als je hem wil proberen hoor ik wel. Ok ga naar zee kan ik meteen mijn woo record verhogen Hmm toch naar schel! Nee toch naar zee de voorspelling voor schel is niet best, de wind kakt na 15 uur helemaal weg. Maar waar ijmuiden of wijk pier/bunker Zoetwater toerist
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hele week uitkijkend naar het (winderig) weekend .....en nu brak (griep) . Hopelijk weer snel opgeknapt , want ik ben al 2 weken niet het water opgeweest. Veel plezier vanmiddag .
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
live Wijk bunker, droog en zooooooo lekker. Ook de zon heeft nog even lekker meegedaan. Heb tussen door ook nog een haring zien varen (schater_kitesmiley)gezellig
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heb tussen door ook nog een haring zien varen Die heb ik dan weeer niet gezien , waar vaarde je mee ? Groene Cabrina 12 Wel een zoot bekende gezien Maar waar ijmuiden of wijk pier/bunker Ijmuiden zeker ? Heb je niet gezien Was weer lekkel vanmiddag op op Wijk met de 9 en een zonnetje, weste wind dusss heerlijk op en neer naar de bunkert Frank beterschap en je was vanmiddag toch naar schel gegaan denk ? Dus je heb niks gemist
|
|
|
pewpew
|
moooie sessie op pier. Heb nog een paar loops kunnen doen waarvan 1 bijna geland. het smaakt naar meer.
|
|
|
the littleman
|
Ik was naar Egmond met Jason, Guido en Eva. Top dag met een zonnetje en een heerlijke nieuwe kite.
|
|
|
audi
|
Patrik was dat Egmond zuid.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen hele dag vrij zijn er nog badt gastuh die morgen gaan varen en hoe laat ? Wijk of Schel ?
|
|
|
|
audi
|
Ik wil morgen wel naar schel. Ik ben er dan om een uur of twaalf
|
|
|
the littleman
|
Ok Henk. Gooi hem de eerst volgende keer in de auto. Zal Donderdag/ vrijdag,... wel worden.
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Morgen wijk pier, niet voor 11, maar hoe laat precies zie ik morgen wel.
|
|
|
|
Jelle
|
IJmuiden half tien
|
|
|
Eltimm
|
Zaterdag heerlijk gevaren met Pewpew, nog heel wat bekenden gezien (o.a. Haring). Met een zonnetje en heerlijke golfjes rijden in west, en dat eind januari!
Denk dat t morgen knetterhard gaat stormen, dus ga lekker op Schellie varen. Ben er tussen 11-13 of zo?
|
|
|
|
audi
|
Zo hij was weer lekker op schel en helemaal niet koud. Eerst begonnen met de 7 meter edge maar die was toch een beetje te groot. Toen maar de 5 meter RRD vision gepakt en dat ging super lekker ruime wind voor de golven uit racen. Top dag !!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Surviallen (overleven) op schelli met de 7 meter. Aangekomen hing de eerste kite al in de bomen, dus dat beloofde niet veel goeds 45 knopen in de vlagen dus niet echt ontspannen met een edge 7 meter maar wel weer even lekker buiten geweest en uitgewaaid Morgen wijk pier, niet voor 11, maar hoe laat precies zie ik morgen wel. Hoe was het op Wijk ?
|
|
|
|