Ja ,een wisselvallig windje en verkeerde kitekeus (7 mtr ) en de wind kakte na 16.30 ook nog een beetje in ...maar toch wel weer lekker gevaren ...en de komende dagen (weekend) zien er ook hoopvol uit ..
60 KM aangetikt op wijkiki. Helemaal kapotgaar kapot... Ook knietjespijn.. Nu huilen in een hoekje.
Ik had mijn 7 meter naish pivot opgezet, wat ging ik weer gruwelijk hard....hup hup aan de kant met die tien meter kites! Ha ha machtig mooi. Idd wel knietjes pijn ivm speedhouding...
Natte middag 11 meter sessie op schel, wat een regen, wel weer leuk dat de wind minder werd en een hoop kites op 12 uur stonden en niet meer konden varen dat je met de pirate Tjech gewoon door kan varen
Hopelijk morgen wat minder regen en meer wind ...de voorspellingen zijn goed volgens mijn favoriete weersite ben uurtje of 12.00 op Schellie . hier het plaatje voor morgen :
Goed bezig Richard, je wilde altijd veel wind nu je een echt, top, duur, RL board in je je bezit hebt wil je 13knp en minder. Succes morgen bij de musical je kitevrienden zijn op het water bij 15+knp.
Succes morgen bij de musical je kitevrienden zijn op het water bij 15+knp.
Dat is pas vannavond de musical, vanmorgen voor een halve lege parkeerplaats begonnen met een nog rustig schel met de 11 meter, lekkere sessie. !3.00 uur klaar, bomvolle parkeerplaats, 100 kites en 200 windsurfers op het water, 8 kite scholen, testdag v.d. Berg en F One boardjes, Op een gegeven moment valt er een kite in het water, 2 windsurfers vol gas over de lijnen heen terwijl de kiter met handgebaren de windsurfers wilde stoppen, niet dus
Was blij dat ik weg kon, wat een drukte.
Doucen en dan naar scheveningen eten en naar .............
Was weer een top dagje op Schellie (maar niet voor mij) ....het begon al niet lekker omdat het gisteravond in mijn rug schoot ,maar vandaag toch nog een paar uurtjes kunnen kiten ,wel bij elke sprong een pijnscheut maarja met zo.n mooie dag wil je toch het water op. Het was wel weer een topdrukte op bet water daarom ben ik eerst maar een stuk upwind gegaan waar het nog goed te doen was. Morgen geen wind dus even en rust dagje.