|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
iets met wie het kleine niet eert, het grote niet weerd zijn ;-) Avondsessie zit er ook niet in met die richting:-)
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
ik zit ook al te azen voor morgen maar ik kan pas einde van de middag en dan is het hoog en een dik vet Rukkanje klotsbakkenfestijn ben ik bang..........
Of zijn er nog andere ideen?
|
|
|
Elevation
|
rock zal rond 11 uur hoog zijn, wil wel ff naar zandplaten... medestanders ??
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
iets met wie het kleine niet eert, het grote niet weerd zijn ;-) Avondsessie zit er ook niet in met die richting:-)
Had ook wel weer zin in een avond sessie Lauw maar het zit er niet in voor ons zo te zien...
|
|
|
hijo del viento
|
rock zal rond 11 uur hoog zijn, wil wel ff naar zandplaten... medestanders ??
Volgens mijn info is het juist op zijn laagste punt rond 11u dus jij bent de bofkont!!
|
|
|
Elevation
|
bedoel laag.. pas post wel ff aan voordat er nog meer mensen over beginnen.. thanks
|
|
|
sanderw
Gast
|
iemand vanmiddag nog ergens rock of as? beetje slechte windrichting geloof ik zzo
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
zijn er nog mensen die naar de zand brommert gaan morgen middag???
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
ZO is idd rukrichting. Hij staat aardig aan in het binnenland.
Op het plaatselijke grindgat hier is dat ideaal.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
nou ,prima gevaren op Rock vandaag. zonnetje erbij en niet echt choppie. wel werd de wind tegen 19:00 uur erg vlagerig en hard.
|
|
|
jw009
|
@Elevation. ga jij morgenochtend nog naar Rockanje? Meer mensen te vinden daar om 11 uur?
gr. Jan-Willem
|
|
|
hijo del viento
|
nou ,prima gevaren op Rock vandaag. zonnetje erbij en niet echt choppie. wel werd de wind tegen 19:00 uur erg vlagerig en hard.
Hoog en niet choppie Markus.......Je kent de sprookjes waarin je neus gaat groeien he...........
|
|
|
Elevation
|
Nog mensen naar Zandmotor vannochtend ? Waait al goed en zal vanmiddag wel weer gaan regenen :-(
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Nog mensen naar Zandmotor vannochtend ? Waait al goed en zal vanmiddag wel weer gaan regenen :-(
helaas Elevation ik heb pas om 3 uur tijd om te gaan kiten moet helaas werken. maar mocht je vanmiddag zin en tijd hebben ik ben dan van de partij
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
weet niet of je nog gaat maar wij zijn er tegen 13u!
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Even inpikken op dit topic: als Belg werk ik vandaag vanuit Den Haag, maar heb m'n kite materiaal meegebracht.
Iemand suggesties om vanaf 18u nog te gaan kiten? Rockanje, Zandmotor of nog andere?
Kleinste maat is een 9m, hopelijk niet te groot voor mijn 84kg?
|
|
|
Yoram
|
Als het goed is draait die naar zo naar zw alleen zakt de wind daarbij waarschijnlijk ook flink in. Met zw is de zandmotor prima te doen en als je al in Den Haag zit is dit verre weg het snelste, eventueel zou je ook naar Scheveningen kunnen.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Hoog en niet choppie Markus.......Je kent de sprookjes waarin je neus gaat groeien he........... John, zonder gekheid!! goeie swell waar je prima in kon varen. echt m`n neus is hetzelfde gebleven.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Net terug van Schellinkhout, half uurtje nadat ik aankwam ging de wind aan tot een uurtje of 7. Denk, ok, inpakken en wegwezen, sta ik me om te kleden, gaat 't weer waaien Verder wel relax gevaren.
|
|
|
chico
|
Was idd wel aardig op Rock. Maar jeetje wat n instabiele wind. Echt aan/uit.
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Als het goed is draait die naar zo naar zw alleen zakt de wind daarbij waarschijnlijk ook flink in. Met zw is de zandmotor prima te doen en als je al in Den Haag zit is dit verre weg het snelste, eventueel zou je ook naar Scheveningen kunnen.
Thanks voor de tip. Echt een goeie eerste sessie van het seizoen gehad met m'n 9m op de zandmotor. Wat een leuke spot! Hopelijk wordt het nog niet te snel te warm, ik kan me voorstellen dat die spot bij warmer weer snel vol zit. Ik kwam rond 17u aan, net na een fikse bui. Het leek of de wind het voor bekeken hield, maar uiteindelijk trok het toch nog lekker aan. Ik dacht snel het water op te gaan, maar toen merkte ik dat ik m'n gesp van m'n harnas verloren was. Zwaar balen! 1000x dank aan de kiter wiens harnas ik dan nog heb kunnen lenen en nog eens zoveel dank voor de kiter die opeens langs de kant stond te waaien met m'n teruggevonden gesp. Moest ik jullie nog op het water tegenkomen: het volgende pintje is van mij!
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Zo de temperatuur gaat hard omhoog aankomend weekend. Zal het water dan eindelijk wat warmer worden
|
|
|