nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Gaat er morgen nog iemand in de namiddag naar ouddorp. Ik ben van plan tegen 1 a 2 uur te gaan.
|
|
|
Bularoo
|
Hoop dat ik wat kan regelen op me werk, dan hoop ik er rond 3 a 4 uur te zijn.. Even zien nog
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
pfff wat een regen zeg, het grasveld voor mijn huis staat voor het eerst helemaal blank. Nog ff iets meer en ik kan zo hier kiten Vanmiddag wordt het droger, hopelijk komende dagen tegen de voorspellingen in misschien wat wind, want vandaag drukke agenda!
|
|
|
Yoram
|
Stond op het punt te gaan rijden, maar het ziet er allemaal niet zo lekker uit, dus zit voorlopig weer thuis bij de kachel Veel regen, vlagerige wind. Voorzichtig allemaal (vooral naar de minder ervaren heren en dames, goed opletten), de voorspellingen op de windguru enz liggen van 20kn constant met stootjes van 25kn. Afgelopen uren is die redelijk vlagerig geweest, soms constante wind tot 30kn+ met stoten van 42kn! Vooral bij buien opletten dus!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
We gaan zo rijden eindelijk die 7 m2 een keer uit de tas.......... Nu maar hopen dat hij tegen alle voorspellingen in zo stevig blijft...........
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@yoram Weet je hoeveel airmiles je kunt verdienen tijdens de buien.(bigair; mega loop; paraglider time)
Damm, laat net mij videocamera vallen helaas kan ik jullie niet filmen vandaag Ik ga ook maar eens naar het strand voor een mooie cruise sessie
|
|
|
Yoram
|
@yoram Weet je hoeveel airmiles je kunt verdienen tijdens de buien.(bigair; mega loop; paraglider time)
Damm, laat net mij videocamera vallen helaas kan ik jullie niet filmen vandaag Ik ga ook maar eens naar het strand voor een mooie cruise sessie
Haha Olten, tijd niet gezien. Gaat helemaal goed komen met die airmiles Beetje jmmer van de cam Maar have fun, zo maar is zien wie de meeste airmiles verzamelt met zn cruise sessie
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Heerlijk droog en zon kan net nietdoor het wolkendek heen. 11m staat weer gepowerd in delucht Airmiles zal jij wel winnen ;-)
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
Hoe laat en waar
|
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
Schommeld wel erg dat weer op wg en wf enex is het oplopend na 1400uur andere x weer niks
Effe aankijken nog
|
|
|
|
ingmar
|
als het wat wordt dan in de avond denk ik dan maar of iemand moet een betere info hebben dan wf en wg
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Die schema's op weerplaza geven inderdaad de beste kans voor een late op maandag of een vroege op dinsdag.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Van mij mag de wind wel komen. Na een maand Bali zonder wind kan ik wel een sessie gebruiken. Ben benieuwd of ik het na zo'n lange periode nog kan.
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Karel, ik zie dat je je site hebt aangepast, ziet er goed uit dude , nu zie je de daadwerkelijke waardes.
|
|
|
ingmar
|
@Karel, ik zie dat je je site hebt aangepast, ziet er goed uit dude , nu zie je de daadwerkelijke waardes. Zo deze ziet er handig uit waar kan ik deze vinden
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Boys, thermiek is in aantocht. als de lucht helder blijft en de wind gaat draaien naar NO staat er vanmiddag dik 5 bft tot 6 bft.
Ik zou gewoon pompen en afwachten. grijp je kans, tis mooi weer!
KNMI: In de loop van de middag wordt de wind noordoost en neemt toe tot matig, kracht 4 en wordt bovendien erg vlagerig. Langs de westkust wordt de wind krachtig, 6 Bft.
Dus hopen dat het niet teveel Oost blijft. Ouddorp of moffendam moet kunnen
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Karel, ik zie dat je je site hebt aangepast, ziet er goed uit dude , nu zie je de daadwerkelijke waardes. Zo deze ziet er handig uit waar kan ik deze vinden Is idd een handige site van Karel! http://cara.bugbyte.nl/~karel/all.htmlF5 indrukken om te verversen. @Ron als ie aantrekt ben ik erbij...
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Haha bedankt Grappig zeg, geen idee dat er nog meer mensen naar keken. Tja gisteren was er geen wind en geen reet op tv hehe
|
|
|
geloof68
|
Dat is zeker interessante info ! Ben bang dat de piek te laat in de avond komt. F5 werkt bij mij niet (macbook), iemand een oplossing?
|
|
|