Yoram
|
Morgen van 4 tot 2 's-middags werken..........hoop dat ik nog zin heb daarna om naar het strand te gaan. Misschien 2 uurtjes slapen en dan volle bak met de 9! Als je vlieger zoveel kracht zou generen als dat ik op Kijkduin van je zag toen er 10kn stond zou ik zeggen gaan. Maar morgen is het andere koek, voor even heen en weer varen zeg ik dus sla morgen een keertje over (tweede helft middag/avond). Morgen is het time voor de boys en girls welke airmiles sparen @Olten ga je ook nog nu we het over airmiles hebben? Ik ben ook weer present, zit nog wel te twijfelen over 4 spots
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Voor de mensen die naar de slufter gaan? Nog iemand die behoefte heeft aan wat foto's op de nieuwe spot? Wil wel even los gaan met mijn apparatuur maar heb geen vervoer Ridderkerk ophalen. Weg brengen hoeft niet. Kijk mijn vriendin lief aan als ze klaar is met werken O:)
|
|
|
S3
Logs: 0 | 618 uur
|
Voor de mensen die naar de slufter gaan? Nog iemand die behoefte heeft aan wat foto's op de nieuwe spot? Wil wel even los gaan met mijn apparatuur maar heb geen vervoer Ridderkerk ophalen. Weg brengen hoeft niet. Kijk mijn vriendin lief aan als ze klaar is met werken O:) Ik ga zo ri sluf, kan je wel even oppikken, Ridderkerk ligt op de route. edit: je hebt mail
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Misschien vragen of ze een tv hebben. Kan je morgen na het kitesurfen daar afspoelen, hapje eten en daarna NL - DK kijken met een biertje erbij.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo we zijn weer in het land na een week knallen in Hamata vannacht terug gekomen - tukkie gedaan spullen pakken en gelijk de slufter maar eens misbruiken..
Pffff wel fucking rete koud hier......lekkere overgang weer zo..... ZO van mijn boardshort het neopreen weer in brrr.......
|
|
|
Spoon
|
aansteller.. jij hebt iig je boardshort en je neopreen weer is aangehad :S...
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
lekker hoor gaat lekker los op oostvoorne en de slufter. volgens cam van restaurant.
|
|
|
Yoram
|
Zie ik nou op die webcam van Oostvoorne een klasje lessers in het water staan? Zo we zijn weer in het land na een week knallen in Hamata vannacht terug gekomen
Nice, je hebt eigenlijk wat wind meegenomen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, wat staat die cam te shaken in de wind! En al aardig druk zo rond 13u
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
De bomen hier staan krom van de wind en mijn spullen liggen in de auto voor een after work sessie, heb er zin in...
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik zie nu op 10 min weer dat er vlagen van 42 knopen zijn. Voor mijzelf heb ik de grens liggen op 38 knopen met mijn 7 dus ga niet na het werk het water op. Misschien kan ik meer wel aan maar ik ga het nog niet opzoeken. Baal wel want morgen heb ik sociale verplichtingen. Willen jullie duimen dat er zondag toch wat wind komt. Wil graag het water op.
|
|
|
KiterHans
|
Top @slufter, was nog goed te doen met een 8ie tot 14:30, ben gesloopt @ Boarder zal duimen maar ziet er beroerd uit helaas.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Zeker prima op de slufter Hans, ik heb met mn 6 prima kunnen varen!
Maar inderdaad, wat een verschrikkelijke spot, al dat zeewier en die stroming! de tering! En op luchtfoto's waren er wel poeltjes te zien, maar waar waren die? pffff
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Als jij met die blauwe OR aan het loopen was in de pool heb je ik nog zien varen Ron, ik was bezig met die oranje OR Rise.. zag er goed uit, maar wel een erg dun laagje water daar af en toe of niet?
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
17:22:11 08-06-12 Melding : PRIO 1, SURFER IN PROBLEMEN / VERMIST, OUDBU,OUDKHV Regio : 00 : [KWC] Landelijk Kustwacht Centrum Urgentie : O O O O O : HOOG Eenheden : 1735160 : Kusthulpverleningsvoertuig Ouddorp
16:08:58 08-06-12 Melding : PRIO 1, SURFER IN PROBLEMEN / VERMIST, OUDBU Regio : 00 : [KWC] Landelijk Kustwacht Centrum Urgentie : O O O O O : HOOG Eenheden : 1735158 : Bemanning Griend Ouddorp
surfer al ruim een uur vermist?? @t Ouddorp
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
nou ja waren er 25490000000 op brouwersdam.duitsers hadden een vrije dag, nou dat was te merken!!!! en het blijven kneuzen op het water. ik maak ook wel eens een fout maar die gasten! ik vaarde 10 minuten en had al 3 boardjes uit het water gevist, kites die over het strand waaien, gasten met alles en dan bedoel ik alles aan, zag er zelfs 1 in drysuit!!!!!! wilde ff Ozone Edge 7 m. testen, helaas hebben we niet bij ons ... GRRRRRRRRR
|
|
|
KiterHans
|
nou ja waren er 25490000000 op brouwersdam.duitsers hadden een vrije dag, nou dat was te merken!!!! en het blijven kneuzen op het water. ik maak ook wel eens een fout maar die gasten! ik vaarde 10 minuten en had al 3 boardjes uit het water gevist, kites die over het strand waaien, gasten met alles en dan bedoel ik alles aan, zag er zelfs 1 in drysuit!!!!!! wilde ff Ozone Edge 7 m. testen, helaas hebben we niet bij ons ... GRRRRRRRRR
Hey Markus maar je zou toch naar de slufter gaan?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Als jij met die blauwe OR aan het loopen was in de pool heb je ik nog zien varen Ron, ik was bezig met die oranje OR Rise.. zag er goed uit, maar wel een erg dun laagje water daar af en toe of niet?
Jaaaaa. jij was ook lekker bezig in de golfies. Het was idd af en toe wat ondiep, maar ja, ik had al 1,5 maand niet gevaren en dan ga je eens over de grens. Later ben ik ook gestopt, toen werd het wel heel ondiep. Maar goed, ik had alles onder controle, ging wel erg lekker. wat een topdag!
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Klopt Hans. Maar zag vanochtend dat er Ozone testdag was op Bdam. maar dan moeten ze wel kites meenemen die je wil testen. Hahaha ben er morgen.
|
|
|
KiterHans
|
Klopt Hans. Maar zag vanochtend dat er Ozone testdag was op Bdam. maar dan moeten ze wel kites meenemen die je wil testen. Hahaha ben er morgen.
Dat is lekker dan idd.... veel fun morgen... ik heb mijn weekend gehad morgen weer aan de bak
|
|
|