|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Na een uur in de file te hebben gestaan voor Wateringen, toch maar gepast. Met nieuw materiaal en nieuw type depowersysteem wacht ik wel op mijn buurt voor morgen!
H2H ging wel uit, bikkel!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Zo we zijn weer in het land na een week knallen in Hamata vannacht terug gekomen - tukkie gedaan spullen pakken en gelijk de slufter maar eens misbruiken..
Pffff wel fucking rete koud hier......lekkere overgang weer zo..... ZO van mijn boardshort het neopreen weer in brrr.......
Is jou 7m blauw? Dan was je goed bezig vriend!! Tijd voor een filmsessie Was gruwelijk vandaag
|
|
|
Elevation
|
was lekker, wel vlagerig, zag ook dat t r vlagen van 9 waren... wel goed gevaren met 6.... wie had r een ozone 7 met dre wakestyle... pff, respect, dikke moves.... ps... jij ook hoor evan..
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo we zijn weer in het land na een week knallen in Hamata vannacht terug gekomen - tukkie gedaan spullen pakken en gelijk de slufter maar eens misbruiken..
Pffff wel fucking rete koud hier......lekkere overgang weer zo..... ZO van mijn boardshort het neopreen weer in brrr.......
Is jou 7m blauw? Dan was je goed bezig vriend!! Tijd voor een filmsessie Was gruwelijk vandaag Idd blauw als je me niet hebt verwisseld met die duitser met boots want daar maak ik een diepe buiging voor! Pijp was snel leeg moet ik zeggen, afgelopen week heeft zijn tol geeist...
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Klopt Hans. Maar zag vanochtend dat er Ozone testdag was op Bdam. maar dan moeten ze wel kites meenemen die je wil testen. Hahaha ben er morgen.
hadden ze geen uno liggen..?
|
|
|
Spoon
|
Volgens mij wordt het morgen te hard voor een 9, of niet?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Volgens mij wordt het morgen te hard voor een 9, of niet? Als de voorspellingen kloppen dan zeker te groot!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kom jij vandaag ook nog Michiel? Ga de meetpaal weer eens opbouwen op de Sluf!
Kan niet meer slapen met al die wind, dus straks maar eens rijden.
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Had wel verwacht dat je na het eten weer in je windmolentje was gekropen. Je moest zeker die meetpaal nog ophalen?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Kom jij vandaag ook nog Michiel? Ga de meetpaal weer eens opbouwen op de Sluf!
Kan niet meer slapen met al die wind, dus straks maar eens rijden.
Ja!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere avond mijn nieuwe 7m Krush ontmaagd in 8bft. Nieuwe kite en bar bevallen erg goed! @Michiel waarom ging je nou niet varen, ben je eindelijk eens een keer op het strand met je gear ga je niet varen???
|
|
|
d@ni
|
@ Sebas : Kom je ook naar de sluf vandaag??
|
|
|
Ed.
|
Is jou 7m blauw? Dan was je goed bezig vriend!! Tijd voor een filmsessie Was gruwelijk vandaag Idd blauw als je me niet hebt verwisseld met die duitser met boots want daar maak ik een diepe buiging voor! Pijp was snel leeg moet ik zeggen, afgelopen week heeft zijn tol geeist... Die kleine blonde duitser? Die kan het wel ja, maar jij ging ook niet verkeerd hoor!
|
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik denk dat ik het staartje vandaag ff mee neem. Denk dat ik om 14.00 of 15.00 ga rijden. Als iemand nog een lift nodig heeft. Vertrek uit zoetermeer kunnen altijd er ff over hebben waar we naartoe gaan!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Echte mannen gaan naar Wijk aan zee daar waait het nu en vaak het hardst Is dat ik me 7m heb verkocht ....zo maar weer met de 9m als het iets minder wordt.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ik rijd om 12.00 uur af naar Ouddorp vanuit Berschenhoek, als er iemand mee wil rijden..
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ga ook zo rijden, maar nier naar de sluf, zo te lezen word het daar rete druk en daar heb ik minder zin in...
|
|
|
JB - On The Edge
|
En ik blijf nog maar thuis....te hard voor mn 9.....hopelijk komt het nog onder de 30 in de vlagen vanmiddag....dat trek ik wel.....en dan zal het inmiddels niet meer zo druk zijn....
|
|
|