|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ben ook maar gestopt. iets te voor mn 7. tijd voor een 6 of 5m. dit is toch geen zomer?! gister zonnetje, vandaag koud en regen kon geen sprong normaal doen.
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ben net wakker heb wel even zin om te gaan. Iemand nog zin in een sunsetsessie?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Gvd gvd gvd!!! Ik maar werken... maar hier op spl is ook wel een gaaf gezicht om te zien hoe de jongens een vliegtuig neerzetten in deze condities...
Gaan er nog mensen golf surfen dinsdag of woensdag?
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ga mogelijk na de voetbal nog...why not? Lang licht en de wind moet dan ook nog goed zijn.... Maar mn maatje wil graag mee...met een 10....dus moet nog ff wat af....
|
|
|
Sierrra November
|
Ik ben ook nog steeds niet gegaan. Komt de hele tijd niks van, moet nog van alles doen en ik moest mijn slaap inhalen van de afgelopen week hehe. Hoop na 6-en op het water te kunnen staan. @Eagle-Jan Werkze!
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik ga mogelijk na de voetbal nog...why not? Lang licht en de wind moet dan ook nog goed zijn.... Maar mn maatje wil graag mee...met een 10....dus moet nog ff wat af....
Voetbal is om 19:45 afgelopen. Voordat ik dan bij het water ben is het 20:45 is mij iets te weinig tijd.
|
|
|
perro
|
Vraagje: is het ergens vlak water op de Slufter? Bij laagwater misschien?
greetz,
jack
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ik ben ook nog steeds niet gegaan. Komt de hele tijd niks van, moet nog van alles doen en ik moest mijn slaap inhalen van de afgelopen week hehe. Hoop na 6-en op het water te kunnen staan. @Eagle-Jan Werkze! slaap inhalen is voor sukkels!!! Daar door niet kiten is voor ontiggelijk grote sukkels! ps bij laag water heb je geen poel op slufter dus geen vlak water! Achter de zandbanken wel maar dat gaat je +/-180€ kosten.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Gast... werken met deze wind is voor sukkels. Je moet gewoon tegen je baas zeggen: dude, kijk eens uit het raam, wat denk je nu, dat ik kom werken? no way.... Huur maar een Pool in maar ik ben 2 dagen weg.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Gast... werken met deze wind is voor sukkels. Je moet gewoon tegen je baas zeggen: dude, kijk eens uit het raam, wat denk je nu, dat ik kom werken? no way.... Huur maar een Pool in maar ik ben 2 dagen weg. een pool in de luchtvaart.... In nederland? Think again... Die zitten nu in polen.
|
|
|
Sierrra November
|
Op naar Kijkduin! Bam kabam kabambam! "For those about to rock.....FIRE....we salute you!"
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
wow... slufter was waaaaaaanzinnig, niet eens druk en dan die golven verderop.... Sjeezus,het leek wel een skatepark!! supervet Na 2 dagen beuken en rammen met de 8 helemaal verrot ende gesloopt. Duude, serieus?? Ik heb je werkelijk alleen maar in de weg sloom heen en weer zien varen telkens precies midden in de poel omdraaiend om het in de weg varen nog wat te verergeren. Als dat jou definitie van rammen is....
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Opa was ook weer even op sluf lekker gecruised en nergens last van gehad even voor 18Uur wel bijna gevangen door kitelijnen van een beginner.
helaas deze oude baas geen big airs meer allen maar mini airs net als vandaag.
gelukkig ben ik niet naar huis gegaan voor voetbal want duitsland begint nu pas
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Je kwam anders nog best hoog voor dat ingekakte windje dat er stond hoor Olten.
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
ben ook maar gestopt. iets te voor mn 7. tijd voor een 6 of 5m. dit is toch geen zomer?! gister zonnetje, vandaag koud en regen kon geen sprong normaal doen. Maar ik zag je toch onder een gek groen ding hangen? Dat was niet Epic!
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ben ook maar gestopt. iets te voor mn 7. tijd voor een 6 of 5m. dit is toch geen zomer?! gister zonnetje, vandaag koud en regen kon geen sprong normaal doen. Maar ik zag je toch onder een gek groen ding hangen? Dat was niet Epic! goed gezien Erik!! ik mocht ff met Dutchy112 zn C4 rommelen. hahaha zit meer depower in dan de mijne, dat blijkt nu wel.
|
|
|