Yoram
|
Voorspellingen zien er weer prima uit
|
|
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
een mooi windje vanochtend 18-25 knoop. Lichtbewolkt met af en toe een waterig zonnetje. Ca. 20 kiters op het water, ondanks het goede weer. Velen zullen naar de dam zijn uitgeweken.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Zo... Heb heerlijk genoten van een hele vroege ochtend sessie, lekker in de golfjes gespeeld van Mv2 noord toen naar slufter gedownwindert. Was voor 12:00 van het water af wat een zalig makende rust als je om 07:30 op t water staat.
|
|
|
|
flupje
|
Was idd heerlijk rustig op de Slufter vanochtend en lekker weer.
|
|
|
Yoram
|
Vond de wind ietsjes tegenvallen vandaag zeg En me kite heeft weer lopen kussen met twee andere kites omdat er weer is iemand zn kite in die van ons gooide Gelukkig serveerde ze prima pannenkoeken na afloop morgen betere kansen misschien? Ben sowieso op het strand, overleg plegen met een programmeur (geen betere werkplek dan overleggen in een strandtent).
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zou het vandaag nog wat worden???
Was het gisteren avond nog wat? Ik heb gister nog wel effe lekker gevaren eigenlijk.
|
|
|
Menno de Vries
|
Zou het vandaag nog wat worden???
Weet het niet, ga zo toch maar even proberen. Denk rond een uur of half tien op de dam te zijn.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Rond 11 uur op de Dam, maar een kijken of ik met mijn hydrofoil verder kom dan vorige week.
|
|
|
geloof68
|
Rond 11 uur op de Dam, maar een kijken of ik met mijn hydrofoil verder kom dan vorige week.
Jammer, verkeerd gegokt. Gisteren was ik op de Dam bij HW en pal aanlandig, ideaal voor de eerste meters op de foil .
|
|
|
Yoram
|
Niet al te best dagje qua wind, nog bedankt voor de 14m Tom, dat leverde nog een paar rakjes op
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Huh, op de dam nog even met boots en 11m in de golven/chop redelijk goed gepowerd kunnen varen. Waaide dus nog wel aardig daar of die C4 heeft een belachelijk goede low-end maar het lijkt me niet dat die in de buurt komt van een 14m Torch.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Huh, op de dam nog even met boots en 11m in de golven/chop redelijk goed gepowerd kunnen varen. Waaide dus nog wel aardig daar of die C4 heeft een belachelijk goede low-end maar het lijkt me niet dat die in de buurt komt van een 14m Torch.
ff schrikken he Evan......hoe zeggen ze dat.....verandering van spijs......etc Eens kijken of ik van de week de haren nog nat kan maken en de agenda leeg lol
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
Niet al te best dagje qua wind, nog bedankt voor de 14m Tom, dat leverde nog een paar rakjes op toch nog even aan die relatief snelle sleurhut kunnen hangen, ik heb er al veel plezier van gehad. en ja de wind was ruk, daar in tegen de zon heerlijk
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Gister heb ik perfect kunnen oefenen, niet druk wel een moeilijke branding maar eenmaal daarachter is het prima.
Verder helaas wel me knie verdraait, gister voelde ik iets maar deed het geen pijn. Vannacht wordt ik ineens wakker van de pijn. Zometeen maar eens de doktor opzoeken.
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Potverdrie! wat een topper vanmiddag op Sluf, de richting was perfect en de poel gi-gan-tisch lekker met veel vlakke stukken om knetterhard af te zetten. mijn 45 jarige goddelijke lijf naar de klote ge-loopt!
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
klopt het dat er tijdens de nuclaire top niet gekite mag worden bij scheveningen?
|
|
|
|
Yoram
|
Zo ook weer terug, was af en toe behoorlijk aanpoten met de 9m op een gegeven moment. Zo anders ging de wind even aan!!! Wat was dat lekker!!!
Je ging lekker hoog, zag je achter me in de lucht big airs saven ;-)
|
|
|