|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zo, dat was weer een heerlijke sessie op de dam! Dat was het zeker! Heerlijk met de 11m gevaren. Ik zag ook nog iemand met een zweefvlieg geval voorbij komen, weet iemand wie dat is?
|
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Ding neemt veel te veel ruimte in, kunnen we die luchtzakken niet verbieden ?
|
|
|
|
Swordie
Geen avatar
|
Wie o wie kan en wil met deze beginner eens een sessie doen? Ben nog aan het kloten met de waterstart maar heb niet zozeer uitleg nodig, wil niet jullie sessie verpesten haha. Wat tips zijn wel altijd welkom. Woon zelf in Delft, ben vorige week donderdag naar de Zandmotor geweest maar met het ov/lopen duurt dat me toch te lang. Zou tof zijn als iemand in de buurt me zou kunnen oppikken (desnoods bij een trein station).
|
|
|
JokerB
Geen avatar
Logs: 0 | 56 uur
|
ik wil dat wel doen. hoor, zelf vaar ik al wat langer en ben ik bezig met springen. woon zelf in bergschenhoek, nie zo ver rijden vertel eens wat over je zelf dan
|
|
|
Swordie
Geen avatar
|
Well, ik ben een 21 jaar oude student in Delft, woon ook in Delft en zit in m'n derde jaar. Ik ben sinds vorige zomer gaan kitesurfen. Heb 3 lessen gehad en een paar weken terug m'n eigen spul gehaald. Nu dus zoveel mogelijk kiten als het weer/schoolwerk het toelaat. Hopelijk ook een vakantie eraan toewijden.
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
waait nu ook lekker door verrassend genoeg, dalijk mss naar autostrand
|
|
|
tgroot
|
autostrand met noordoost is de bomb! veel plezier
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Missie mensen uit het verboden gebied sturen redelijk gelukt
Merkte wel vandaag dat de meeste geen Nederlands waren.
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
12m in de high-end op de dam, noem het maar weinig Jij hebt een andere 12m...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Jij had genoeg plezier aan een 11m gehad, waaide ruim over de 20kn heen.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Slufter was bizar rustig Zal ook niet veel wind zijn geweest.... Genoeg hoor. als je niet te veel weegt had je al met een 10 kunnen varen. Was wel een beetje vreemd vlagerig met snelle dippen en pieken
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ja oke.
Ben aan het twijfelen om vandaag te gaan, Windguru/Windfinder geven aan het eind van de dag toch een lekker windje op voor op de Brouwersdam.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Voor morgen staat er ook weer wind.
Ik twijfel ook voor vandaag. Ben de meters in de gaten aan het houden.
|
|
|
Swordie
Geen avatar
|
Als ik morgen niks vind voor Koningsdag, dan wil ik ook wel mee. (A)
|
|
|
geloof68
|
Was een topavond op de slufter, totdat ik mijn Monk verloor. Zoeken door Markus en mij leverde geen Monk op. Ik heb wel een North boardje gevonden. Iemand toevallig mijn Monk gevonden en meegenomen? Helaas geen naam/telefoonnummer op beide boards.
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Zag op de fb groep kitesurf zandmotor dat Arno de Otter een North Gonzales is verloren op de Slufter vandaag. Heb je email adres daar achter gelaten Andre.
|
|
|
geloof68
|
Bedankt HBX voor je reactie, ik zal mijn boardje ook op meerdere plaatsen posten. Arno krijgt zijn Gonzales asap weer terug.
|
|
|