waterfun
|
Deze maand Uboot maand bij gearfreak. Leuke aanbieding alleen in de winkels en niet op de webschop.
|
|
|
2cool
|
Topflyer, die van Uboot!
|
|
|
feddomw
Gast
|
Deze maand Uboot maand bij gearfreak. Leuke aanbieding alleen in de winkels en niet op de webschop.
Handig, je moet echt niet willen dat mensen je aanbiedingen of acties online kunnen vinden.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Idd jammer voor mensen die ver weg wonen. Het voordeel wat ik in de winkel krijg gaat dan al op aan benzine.
|
|
|
|
|
|
Wil
|
[edit] dit topic is om de mede forumgebruikers te wijzen om aanbiedingen van (online)shops, niet om je eigen marktplaats advertenties te spammen.
|
|
|
manofglass
|
heb 't cameraatje van 30 euro toch maar aangeschaft....... er zit bij : waterdichte behuizing: een open behuizing; montageding voor fiets en montageding voor snowboard / kiteboard (zonder plak) en draagriempje. foto's 5 mb en video 720 p. vanmiddag nog ff kaartje erin stoppen (max 32 gb) en testen is natuurlijk nooit zo goed als een gopro, maar voor deze prijs kan ik 'm nog 'n keer verliezen zonder pijn in m'n portemonnee
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Hallo Manofglass,
ik ben heel erg benieuwd wat je van de camera vind. Ik heb hem ook in mijn handen gehad vandaag maar kon me haast niet voorstellen dat het wat kon zijn. Als het wel ok is dan koop ik hem ook.
Gr Matthijs
|
|
|
manofglass
|
moet zeggen dat de kwaliteit niet tegenvalt.... er staan inmiddels al een paar filmjes (niet van mij ) op youtube: ff zoeken op dv123sc leuk voor als je 'ns een keer in 't water wilt filmen. moet nog wel ff uitvogelen hoe ik 'm ga bevestigen aan mn board, want de sticker/plak mount zit er niet bij. is m.i. 't geld zeker waard, maar geen gopro(?) kwaliteit
|
|
|
tharealmb
Logs: 0 | 28 uur
|
heb die filmpjes bekeken. Bij lange na geen gopro, maar op zich best grappig voor als je zo nu en dan wil filmen.
Valt me op dat de beelden vaak gewoonweg niet scherp zijn. en dat is best wel zonde. beetje telefoon-kwaliteit lijkt het.
Maar voor 30 euro is het best grappig. Maar denk als je het naast elke andere action cam zet je gelukkiger wordt. De gopro's zijn best duur. Maar sony heeft al een alternatief met wifi voor 150 euro. En die beeldkwaliteit is praktisch gelijk aan de gopro. Mist alleen 2.7K en 4K. Maar daar is prima mee te leven IMHO (let op: heb zelf een Gopro black, dus niet biased)
|
|
|
|
|
|
|
paulg
Geen avatar
|
Directionals voor minder bij Surfpirates.de Bijv. Naish Global 6.0 2013 voor 549e (adviesprijs 2014 = 949e) Ook de verzendkosten van 39e vielen me mee...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Directionals voor minder bij Surfpirates.de Bijv. Naish Global 6.0 2013 voor 549e (adviesprijs 2014 = 949e) Ook de verzendkosten van 39e vielen me mee...
gewoon op Ebay.de kijken... Daar heb ik ze Neu gezien voor 400euro
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ff bij aquatrends kijken. Hebben vaak top aanbiedingen.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ergens nog een leuke wetsuit uitverkoop?
Even wachten wat Eurofun doet met de opening op Oostvoorne. En anders wachten tot Boardstyle van wintersport naar watersport artikelen overschakelt... Over een week of 2-3
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ff bij aquatrends kijken. Hebben vaak top aanbiedingen.
Daar had ik al even gekeken... vooral ProLimit... mooie pakken, maar ik zet m'n vraagtekens bij de kwaliteit. Ergens nog een leuke wetsuit uitverkoop?
Even wachten wat Eurofun doet met de opening op Oostvoorne. En anders wachten tot Boardstyle van wintersport naar watersport artikelen overschakelt... Over een week of 2-3 Ah nog even geduld dus Ik denk dat het dit jaar wel tijd wordt voor een nieuw pakkie, en dan een overjarig 4/3 of 5/3 met frontzip. Nieuw hoeft niet zo nodig. Maar ik ga niet op internet bestellen... wil ze wel kunnen passen.
|
|
|
Morres
|
wetsuitcentre.co.uk had uitverkoop volgens mij
|
|
|
|