|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Nieuw snowboardje gekocht bij boardfun.
De Never summer SL 158.
Hopelijk bakken sneeuw in Januari in de Alpen!!
Mooi boardje Kobrin! Ik krijg weer zin in een snowkite sessie, laat de sneeuw maar komen...
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje peter, mooie spullen weer
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ziet er in ieder geval dik uit,anyways wat is de lowend van het beesie,zal wel circa 22knots zijn ??
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Op een tt zal het een 22 knoopjes zijn, exact weet ik niet. Maar hij gaat lang door, mijn max dat ik hem gevaren heb is stoten van 43 knopen. Dan word het wel pittig, en kan je als een raket de lucht in gaan. Ik zou hem voor geen geld meer willen inwisselen. mvg nick
|
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Vandaag de Slingshot Fuel 6m2 uitgeprobeerd, wind was helaas wat te weinig om 'm echt goed te kunnen varen (schat zo rond de 20 tot 25 kn). Ding is iig wel retesnel Weet niet waar je aan t varen was. Maar aan de kust wast toch wat harder
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
@ Borssele, wind viel me toch wat tegen. Ach..dan maar wachten op de volgende storm.
|
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Heb weer diep in de buidel moeten tasten,maar vanaf vandaag ben ik te herkennen aan deze quiver,nu nog wind Die kite.. Mooi grapics!! Veel plezer ermee Boardje is ook niet verkeerd
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Heb weer diep in de buidel moeten tasten,maar vanaf vandaag ben ik te herkennen aan deze quiver,nu nog wind Die kite.. Mooi grapics!! Veel plezer ermee Boardje is ook niet verkeerd *Deze post mag weg, kitehigh admin..*
|
|
|
onderaqua
|
[Net binnen. OZONE Edge 2013, 9 m en Ion Ballistic socks 6 mm. Via Kitestuff en Telstar.
|
|
|
|
Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
[Net binnen. OZONE Edge 2013, 9 m en Ion Ballistic socks 6 mm. Via Kitestuff en Telstar. Pas op met die ballistic socks dat je niet het neopreen beschadigd bij je tenen als je over asfalt oid loopt. Dan zit nl na een paar sessies je teen er door heen (ik spreek uit ervaring)
|
|
|
geloof68
|
Nu nog wind en een laag verse sneeuw in NL of in 1 van de buurlanden . 2013 snowkiteboard van Aboards en 2013 Rapace Condor 8m foil............ first . Ben benieuwd naar de foil. Boardje is technisch niet veranderd t.o.v. vorig jaar.
|
|
|
Giertje
|
Wat nou Onderaqua dit is mijn kite jij hebt toch een 9 meter? .
|
|
|
|
geloof68
|
Cool, ik heb net hetzelfde board besteld in maat 158.
Gaat lekker gaan met mijn ozone frenzy 9m.
Obertauern here we come!
He Belgarath, lijkt wel of ik MPS heb. Ik heb ook een 9m Frenzy en heb ooit gesnowkite in Obertauern .
|
|
|
|