|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
En omdat ik toch lekker bezig ben een Ion Element 5/5 ter vervanging van me Oneill Heat van 2011
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Goed bezig, help ons de crisis door Stefan haha en ook nog op vakantie Have fun
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Moet zo een ding ook maar eens aanschaffen. Welke maat voor iemand van 193 cm??
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik wil er ook wel een, maar ga niet met mystic rondlopen Zijn er geen alternatieven?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Underwave, Michiel. En Ion. Of Fluid heeft een witte.
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Wegens een garantiegevalletje een nieuwe Xenon Infra 139 2012 gekregen Vaart lekkerr
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zweer bij de prolimit jassen, en zijn niet zo duur , maar doen kwalitatief niet onder.Je weet je eigen maat toch wel lange ;-)
|
|
|
Langbeest
|
Prolimit is een stukje duurder dan Mystic vriend. Alleen heb ik mijn vraagtekens bij de ritsen van Mystiv. Prolimit werkt volgens mij met drukkers toch??
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Prolimit is een stukje duurder dan Mystic vriend. Alleen heb ik mijn vraagtekens bij de ritsen van Mystiv. Prolimit werkt volgens mij met drukkers toch??
Check die van Ion. Is beter dan prolimit en misgestikt
|
|
|
@LaurenS
|
Oke, dan had ik zeker een aanbieding destijds, heb 65 euro betaald met rits en drukkers ... suc6 dan maar lange
|
|
|
Langbeest
|
Jij hebt altijd mazzel......
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Met de rits van mystic echt geen probleem gehad (tot nu toe).
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo, ook ik heb weer nieuw materiaal aangeschaft voor de komende herfst. Natuurlijk heeft dit tot gevolg dat aankomende week de zomer weer terugkomt (een beetje) met bij behorende windstilte Voor de mensen die het niet weten: deze is voor op het strapless waveboard. @ Markus: met deze hoeven jullie me volgende keer niet meer beet te houden Een uitgebreid review volgt...zodra ik genoeg meters heb gemaakt onder deze kite. Zal dus wel even duren
|
|
|
Ozdakiteman
Logs: 0 | 64 uur
|
Netje hoor Michiel. Veel vaar plezier ermee maar dat gaat wel lukken. Top kite voor Leucate!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
had ik hem maar bij me in Leucate. Daar met zowel waveboard als TT een one kite quiver
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Net terug uit Cumbuco, ligt dit boekie op de mat. Lekker leesvoer voor de windstille dagen
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zoals ik zei, ik heb de jas al ruim 4 jaar (dacht ik), en de rits werkt nog prima. Er zijn een aantal andere merken met zo'n dergelijke jas. Dus anti Mystic-man (aka Michiel ) er is keuze genoeg. Ozdakiteman (hierboven) mijn zwager heeft een Gul jas bij Versus gekocht voor een zeer mooie prijs. http://www.versusshop.nl/wetsuit-accessoires/profile-jacket.phpVan welk merk dan ook, het blijft een aanrader voor de koudere maanden. @Michiel mooie kite dude! Daar wil ik binnenkort een keer aan hangen met de wave. Lijkt me wel een super nerveuze maat.
|
|
|