feddomw
Gast
|
OMdat het een 5.5 is....
|
|
|
wasbeer
|
Nieuwe Reo 2012 6m, voor de aankomende herfst Foto's komen eraan zodra hij de lucht gezien heeft
|
|
|
feddomw
Gast
|
Toevallig in Sluis gehaald via MP?
|
|
|
wasbeer
|
Klopt bij Mario, was echt spotgoedkoop vond ik. Wavekites zijn lekker stabiel en als het zo hard waait ga ik toch niet meer racen dus een kleine Edge was overbodig.
|
|
|
feddomw
Gast
|
Idd spotgoedkoop.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
OMdat het een 5.5 is.... Wat heeft dat er mee te maken Idd spotgoedkoop.
Wat een mazzel voor jou, en wat een pijnlijke afschrijving voor de eigenaar Ben altijd benieuwd naar de motivatie waarom iemand een kite koopt en nooit gebruikt. Zelf ook al een paar keer zulke kiters tegen gekomen. Ziekte, e.d. is logisch. Maar vaak zijn er andere redenen waaraan ik nooit gedacht zou hebben
|
|
|
|
wasbeer
|
Inderdaad 300 euro voor een nieuwe reo in de verpakking Ze zijn van mario, vorige eigenaar van kitestuff.nl en hij wil ze snel uit de weg van zolder.
|
|
|
Langbeest
|
OMdat het een 5.5 is.... Wat heeft dat er mee te maken Idd spotgoedkoop.
Wat een mazzel voor jou, en wat een pijnlijke afschrijving voor de eigenaar Ben altijd benieuwd naar de motivatie waarom iemand een kite koopt en nooit gebruikt. Zelf ook al een paar keer zulke kiters tegen gekomen. Ziekte, e.d. is logisch. Maar vaak zijn er andere redenen waaraan ik nooit gedacht zou hebben Gewoon omdat het kan
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Inderdaad 300 euro voor een nieuwe reo in de verpakking Ze zijn van mario, vorige eigenaar van kitestuff.nl en hij wil ze snel uit de weg van zolder. Wow, sick! Tja, blijft een lastige wereld die Nederlandse online shops. Wel een erg mooie prijs! Wat een mazzel!
|
|
|
wasbeer
|
Er staat nog een 8 te koop ook voor 330, als je snel bent ...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Er staat nog een 8 te koop ook voor 330, als je snel bent ... Is al verkocht... Ik was net te laat anders had ik deze gehad voor €335,-
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Michiel mooie kite dude! Daar wil ik binnenkort een keer aan hangen met de wave. Lijkt me wel een super nerveuze maat. Waarom denk je dat? We gaan het meemaken Michiel, maar hoe kleiner de kite hoe nerveuzer die word.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
....maar hoe kleiner de kite hoe nerveuzer die word. Ik dacht dat jij wel een redelijk goed merk vaart, waarbij je dergelijk slecht ontworpen kites niet tegenkwam Dit soort algemene vliegerwijsheden komen uit een ver, ver verleden. Geen enkel merk verkoopt annu nu hopelijk niet dergelijke, naar beneden verschaalde, weinig geteste modellen mag ik hopen? En uiteraard heb ik dat voor aanschaf al uitgezocht natuurlijk Nu wachten op een goede 20-25kn om hem te testen. Aankomende week zeker niet dus!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Een hele kleine kite is toch vaak wat nerveuzer maar aangezien de Notus een relatief lage AR heeft denk ik dat het wel goed moet komen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Snel is niet hetzelfde als nerveus.
Een kleine kite word nerveus als hij ongewild alle kanten op springt en dat lastig te controleren is. Een kleine kite die perfect op zijn plek blijft hangen en pas iets doet als jij input geeft en niet de hele tijd snokt bij elke vlaag is daarentegen niet nerveus maar kan nog steeds bloedsnel zijn.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Amen, Evan! Ik had ook een lage AR verwacht bij deze kite, maar gestrekt valt dat reuze mee. Zeker naast een Bandit of Wainman is de AR een stuk hoger. Racekites bestaan niet in deze maten, dus wellicht is dit een 5(,5)m met de hoogste AR. De kite is los ontwikkeld van de Notus, en al een jaar of 3 geleden. In Montpelier heb je als kitedesigner de luxe van diverse betrouwbare, en regelmatige poeierwinden om uitgebreid te testen: Tramontana, Mistral, etc. Winden die ook extreem flagerig zijn.
|
|
|
|
Langbeest
|
Mooie camera Peter. Ik voorzie Kitty op een wit strand......
|
|
|
|
|
Boompie
Geen avatar
|
Vandaag gekocht. In de winkel zat ie lekker en strak in vergelijking met de andere Ion apex 2014 en mystic 2014. Ion Apex Select
|
|
|