Mijn nieuwe speeltjes voor als ik zin heb in een Freestyle / loop sessie de nieuwe EGO v5 van Fluid kiteboarding ^^ om het luxe probleem niet kleiner te maken heb ik ook nog een setje ATV v6 van de kiteschool tot mijn beschikking.
uiteraard ben ik de lulligste niet en mogen jullie ze ook allemaal komen testen
ION Ballistic boots 6/5 Split-toe gekocht eind Oktober 2013 nu al stuk. - Scheurt achteraan waar je surflaarsje kunt aantrekken - Bovenlaag neopreen lost van onderlaag aan de wrijf 64EUR BROL dus
ION Ballistic boots 6/5 Split-toe gekocht eind Oktober 2013 nu al stuk. - Scheurt achteraan waar je surflaarsje kunt aantrekken - Bovenlaag neopreen lost van onderlaag aan de wrijf 64EUR BROL dus
geen fabrieks fout waar je t op kunt gooien? Ik heb de 3/2 ook in dezelfde periode de gekocht en een keer of 30 mee gevaren maar nog geen problemen mee.
geen fabrieks fout waar je t op kunt gooien? Ik heb de 3/2 ook in dezelfde periode de gekocht en een keer of 30 mee gevaren maar nog geen problemen mee.
Ik had de ballistic socks en de boots, allebei na 1 seizoen naar zijn grootje. Volgend jaar toch maar iets anders proberen.
Ik heb dezelfde soort als jou, ook rond die tijd gekocht en ook bijna door op dezelfde plek. Echt jammer, want het zijn heerlijke schoenen verder.
Ik heb mijn 6/5 ion socks al 2 seizoenen gevaren zonder gaten etc. Ik denk dat je gewoon pech hebt. Die van mij is de 2013 versie als ik het goed heb.
Ik heb de Ballstic boots (2012) gehad en hetzelfde probleem na een half jaar. Zijn onder garantie van Ion gewisseld voor 2013 model via de shop. Nu geen probleem meer.
Ik heb de Ballstic boots (2012) gehad en hetzelfde probleem na een half jaar. Zijn onder garantie van Ion gewisseld voor 2013 model via de shop. Nu geen probleem meer.
Puur voor op het droge oefenen van mijn surf-skills.
Met Carver trucks dus....
Omg Feddo. Ik ben zondag ook weer eens op mijn longboard gestapt en het is toch psychisch pittiger met het asfalt in plaats van water onder je. Succes!
Omg Feddo. Ik ben zondag ook weer eens op mijn longboard gestapt en het is toch psychisch pittiger met het asfalt in plaats van water onder je. Succes!
Longboard had ik al. Dit is echt toch wat anders. Door die Carver trucks.