Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja hoor gister gearriveerd de Nitro4 - 7m Orange Black Nu maar hopen dat ie het beter doet als Oranje
|
|
|
bredo
|
Ja hoor gister gearriveerd de Nitro4 - 7m Orange Black Nu maar hopen dat ie het beter doet als Oranje echt jou kleuren tijgertje...veel plezier ermee.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Oranje .....Zeker een goede keuze Theo.. .je ziet tegenwoordig al zoveel zwarte kites op het water..
|
|
|
McBridges
|
Bestemming vakantie voor januari is nog niet bekend maar ander deel al wel ff geregeld. Gong boardbag vandaag binnengekomen (185cm), 72 euries, zee van ruimte, stevige degelijke uitvoering...nu nog ff de keus maken waar die mee naar toe mag
|
|
|
|
|
McBridges
|
185 cm?..... ik hoop dat je niet teveel gelul krijgt op luchthavens.
Valt wel mee tegenwoordig, max lengte bij KLM is 3.00m, bij Transavia 3.60m en Arke 3.75m...heb dus nog wel een stukkie over...
|
|
|
bramvk
|
Ozone Catalyst (7m) & Ozone bar met verstelbare Infexion-lijnen (22m of 24m). Thanks to Kiteventure.nl en Infexion
|
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Nog een Monk erbij! Top geholpen door airkooledkiteshop.com Ik kreeg er helaas geen wind bij.....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zooooo naast de baas op de bank! Nu wachten op zijn kleine zusje en grote broer...... Dik tevreden met het nieuwe speelgoed en benieuwd naar de infexion proof barretjes..... Top geregeld en (up_kitesmiley)voor kitesurfcentrum Brouwersdam.....
Wie kan hier nog wat wind regelen trouwens....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker John, heb de 9 en 7 C4 ook inmiddels alleen die wind he...
|
|
|
|
|
Yoram
|
Zooooo naast de baas op de bank!
Mooi speelgoed weer John Helaas al een tijd en voorlopig geen wind
|
|
|
KappuhH
|
Lijkt net een Future board...
|
|
|
Nature
|
Lijkt net een Future board... klopt lijkt maar is niet hetzelfde andere outline en totaal andere layin. wel zelfde 'klasse / style'
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Lekker John, heb de 9 en 7 C4 ook inmiddels alleen die wind he... Zullen we dan maar een lang weekend Cape town pakken? Heb je ze al wel gevaren Tim? @Yoram ook mee of heb je alweer een trip in planning zitten?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nog niet gevaren nee, januari ga ik toevallig wel naar Kaapstad
|
|
|
|
Yoram
|
Zullen we dan maar een lang weekend Cape town pakken? Heb je ze al wel gevaren Tim? @Yoram ook mee of heb je alweer een trip in planning zitten? SA, dat aanbod sla ik niet af, ik kom mee Kan die 7m eindelijk is gebruikt worden voordat ik hem verkoop Trip nog niet geboekt, beslis in december of ik ga.
|
|
|
joosie
|
Hoppa hoppa sinterklaas heeft kado gebracht Nog ff wachten op de 9M cat, dan is de set compleet voor 2015
|
|
|