Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Je kan de stickers ook bij ons afhalen bij strandpaviljoen C-side! Inclusief kek polsbandje
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Je kan de stickers ook bij ons afhalen bij strandpaviljoen C-side! Inclusief kek polsbandje
hou er voor mij ok ff 2 setjes apart?...
|
|
|
TimLimbo
|
Same here, aangevraagd en goeie actie!!!!!!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het is ook niet verkeerd om DONATEUR te worden jongens, deze mannen vissen altijd alle hulpeloze kiters en boardjes uit het water zodat we niet steeds die dure spulletjes opnieuw hoeven te kopen! Dat is wel een kleine bijdrage waard.
|
|
|
|
Iw@n
|
de tips in de pdf zijn alleen niet up to date..
7. Probeer je kite oningehaakt op te laten en oefen dit. Lijkt me niet zo'n goed plan
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
uhhhh heb ik weer, ik kan maar 9 cijfers invullen bij telefoonnummer, moeten er toch echt 10 worden Laat maar heb de page even gefrest en is weer okidoki
|
|
|
Audrey
|
Ik vind het een top idee! Mijn stickers lieten altijd los..
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Het is ook niet verkeerd om DONATEUR te worden jongens, deze mannen vissen altijd alle hulpeloze kiters en boardjes uit het water zodat we niet steeds die dure spulletjes opnieuw hoeven te kopen! Dat is wel een kleine bijdrage waard.
is idd wel het minste wat je kan doen, voor die paar knaken. nieuw boardje of kite is duurder!!!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
de tips in de pdf zijn alleen niet up to date..
7. Probeer je kite oningehaakt op te laten en oefen dit. Lijkt me niet zo'n goed plan
Is op pagina 1 al voorbij gekomen... Goed initiatief!! Wel bijzonder dat ze bij de tips voor kiters zeggen dat het slim is om te oeffenen om je kite uitgehaakt op te laten.. Niet heel veilig voor omstanders als je hem dan los laat op het strand Had ik ook al gelezen, volgens mij is het bestand redelijk out-dated. Vroeger met C-kites die eigenlijk niet zo lekker controleerbaar waren was het misschien niet eens zo'n slecht idee. Maar nu tegenwoordig wel. Klopt helemaal Marc, dat was nog in de oude 2 lijns C-kite tijd. Zo heb ik het ook toen geleerd. En nog steeds is er wat voor te zeggen, want je hebt zo je bar los als het misgaat. Alleen ik raad het ook niemand meer aan met de hedendaagse kites. Ga gelijk zo'n sticker bestellen, wat een top initiatief
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Ik heb er gisteren 2 besteld, top actie dit Vraag me af of ik ze morgen binnen heb, dan kunnen ze er nog voor het weekend op.
|
|
|
joosie
|
zeker goed bezig gelijk even besteld
|
|
|
|
DM2008
|
Topactie!
Had alleen wel ruimte gelaten om +31 voor het telefoonnr. te kunnen zetten...
|
|
|
hehuis
|
Meteen ook maar een postzegel erbij geplakt. Wel zo handig.
|
|
|
|
KNRM
|
Erg leuk om alle positieve reacties te lezen! Ook bedankt voor de feedback over het document met de tips voor kitesurfers. Daar gaan wij zeker wat mee doen.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
@knrm: enig idee wanneer de stickers verstuurd worden?? ik heb de mijne al bijna 2 weken geleden besteld of ben ik nu erg ongeduldig????
|
|
|
KNRM
|
@manrot, Ik ga het morgen even navragen op kantoor.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Erg leuk om alle positieve reacties te lezen! Ook bedankt voor de feedback over het document met de tips voor kitesurfers. Daar gaan wij zeker wat mee doen.
Kijk top om te horen, zo moeten we het hebben.
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Manrot ik heb ze vnadaag binnen gekregen. Heb ze ook een tijdje terug besteld. Blijkbaar hebben ze veel aanvragen gehad maar uiteindelijk komt het goed
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Ik heb al via de Mail contact gehad met Jeffrey van de knrm, prima service van hun, en ze reageren snel Even geduld hebben
|
|
|