|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Moet ik nog even heel snel allemaal onzin posten om aan de 1000 posts te komen.
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
duurt me allemaal veels te lang.... helemaal geen zin in 1000 onzinnige posts, dus gewoon 5 stickers besteld
|
|
|
|
|
rich@rd
|
ik ga wel weer reclame rijden!
|
|
|
|
joosie
|
Mooi zal ff bestellen, neem ik mee naar Curacao over 3 weekies zal ff plakken op Klein Curacao en natuurlijk op de spot: St. Joris baai, ( als er genoeg wind staat nu 8 knoopies daar?)
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
WOW, wat een enthousiasme hier. Werkelijk overdonderend!
Nog 7 plekken vrij voor iemand met 1000+ post om ze direct te winnen, voor de loterij staan we al op 38! Op dit moment dus iets meer dan 50% kans dat jullie een sticker winnen.
Iedereen die besteld heeft krijgt zo snel mogelijk een mailtje met verdere instructies.
|
|
|
@LaurenS
|
Nou vooruit ,kom maar op met die trash
|
|
|
|
Vinni
|
Ik zat zo eens te kijken en volgens mij zit ik net over de 1000
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Vreemd..ik heb meer als/dan. Tja ik weet nooit wanneer ik als of dan moet gebruiken . Maar goed.. ik heb dus meer als/dan 1000 onzinige post gedaan en wordt daar ook nog voor beloond met een gratis sticker. Top actie..
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Natuurlijk niet, maar had allleen niet verwacht binnen 1 dag al bijna alle winnaars bekend te hebben. Ik zat zo eens te kijken en volgens mij zit ik net over de 1000 Grapjas Volgens mij ben ik net nog op tijd... doe mij ook maar een paar van die mooie stickers.. Nog ruim op tijd hoor Sebas. Hoewel, nog maar 3 te gaan voordat ze allemaal vergeven zijn.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Volgens mij ben ik net nog op tijd... doe mij ook maar een paar van die mooie stickers.. Nog ruim op tijd hoor Sebas. Hoewel, nog maar 3 te gaan voordat ze allemaal vergeven zijn.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Vreemd..ik heb meer als/dan. Tja ik weet nooit wanneer ik als of dan moet gebruiken . Maar goed.. ik heb dus meer als/dan 1000 onzinige post gedaan en wordt daar ook nog voor beloond met een gratis sticker. Top actie.. /offtopic Je moet het als wiskundige vergelijkingen zien. Als het ">" of "<" is dan gebruik je 'dan' en als het '=" is dan gebruik je 'als' ;-)
|
|
|
Den411
|
Nice, wil er ook wel eentje plakken
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ziet er top uit Ik zit op ruim 6.000 post, wat zijn mijn kansen ????
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ziet er top uit Ik zit op ruim 6.000 post, wat zijn mijn kansen ???? 100%
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ziet er top uit Ik zit op ruim 6.000 post, wat zijn mijn kansen ???? Jij krijgt een extra portie kibbelingen en een Egyptische bedorven hamburger. @ Lauw. Bedankt.. Nu nog een ezelsbruggetje vinden om de vergelijking niet door elkaar te halen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ziet er top uit Ik zit op ruim 6.000 post, wat zijn mijn kansen ???? 100% Even een vraagje, zitten er ook gasten boven de 6000 en zo ja wie zijn dat ????
|
|
|