|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Zo ook maar even mailtje de deur uit om er gewoon paar te bestellen... tijd dat er keer een ander board op een foto komt dan een F-one hahahaha
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
zijn binnen ........ nu nog de juiste plekjes vinden ......
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Goed om te horen dat PostNL een beetje meewerkt!
Als alles meezit hebben alle overige bestellingen t/m vandaag 12u de stickers morgen binnen.
|
|
|
plex
|
Kan ik mij nog aanmelden voor de loterij?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Natuurlijk, tot vrijdag heeft iedereen de tijd.
Daarna kun je altijd nog bestellen tot ze op zijn (dat duurt nog wel even).
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Stickers binnen (ik zat zelf in het buitenland). Veel dank, jongens! Maar mijn vrouw dacht dat ik een brief van een kleuter had gekregen toen ze het handschrift op de envelop zag.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
En ook hier zijn ze net aangekomen En feddomw heeft wel gelijk, gelukkig kan evan beter websites maken dan schrijven
|
|
|
KiteFEEL
|
Zeker leuk die stickers!
|
|
|
Evan
Administrator
|
En ook hier zijn ze net aangekomen En feddomw heeft wel gelijk, gelukkig kan evan beter websites maken dan schrijven Wanneer schrijf je tegenwoordig nog? Paar keer per jaar iets krabbelen is niet bevorderlijk voor je handschrift zoals je kunt zien. Verzoek aan iedereen die nog moet betalen: factuurnummer vermelden aub!Heb nu iemand die 4,- euro betaald heeft met een rekening op naam van iemand anders uit Elst zonder factuurnummer, zoek dan nog maar eens uit waar het bij hoort als ook de plaatsnaam niet overeen komt met de lijst verzendadressen.....
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben benieuwd als mijn sitckers binnen zijn, even een foto maken van dat kinderhandschrift!
|
|
|
-Martijn-
Geen avatar
|
Wanneer schrijf je tegenwoordig nog? Paar keer per jaar iets krabbelen is niet bevorderlijk voor je handschrift zoals je kunt zien. Daarvoor heb je toch een printer waar je enveloppen doorheen kunt rammen?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ik werk zoveel mogelijk papierloos, het is dat we nog geen stickers kunnen emailen anders hadden we dat gedaan
|
|
|
Den411
|
ze zijn binnen, nu ff een mooi plekje zoeken
|
|
|
|
|
Lude
|
binnen, tnx evan!
|
|
|
|
geloof68
|
@Marc: heb je de envelop nog? Je zou toch een fotootje plaatsen?
|
|
|