feddomw
Gast
|
Heerlijk filmpje. Toch 2 vraagjes:
- wie rijdt in de Maserati, Ed of Evan? - hoeveel zand leg jij op je kite, Evan?
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Heel vet filmpje!! Ik moet nog ff hard oefenen wil ik op dat niveau komen Maserati = nice car.. jammer dat beetje oud model is Iig genoeg zand dat ie nie wegvliegt.. Muziekje is ook erg vet
|
|
|
geloof68
|
Mooi filmpje Ed ! Evan legt geen zand op zijn kite, maar stopt zijn kite onder het zand. Pas was tie 2 uur aan het zoeken naar zijn 5m .
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Top film weer hoor van zowel Evan als Edwin. Door veel zand op je kite te gooien klapperd die minder en daardoor slijt je kite veel minder snel.
|
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Hij is weer dik Ed. Bedankt! Heerlijk filmpje. Toch 2 vraagjes:
- wie rijdt in de Maserati, Ed of Evan? - hoeveel zand leg jij op je kite, Evan?
Wie denk je? Mooi filmpje Ed ! Evan legt geen zand op zijn kite, maar stopt zijn kite onder het zand. Pas was tie 2 uur aan het zoeken naar zijn 5m . Ahaa, jij was het die er nog een schepje extra op gegooid had.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Door veel zand op je kite te gooien klapperd die minder en daardoor slijt je kite veel minder snel.
"Tell us something we don't know, motherfucker". Bonuspunten voor wie de quote herkent. Nog maar een keer gekeken, top filmpje. Bij een van de loops dacht ik eerst "niet zo hoog als Len10" (flauw, I know), maar wat een debiele horizontale verplaatsing, manmanman.
|
|
|
geloof68
|
Eddie Murphy Delirious (1983) (TV) - Memorable quotes
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Door veel zand op je kite te gooien klapperd die minder en daardoor slijt je kite veel minder snel.
"Tell us something we don't know, motherfucker". Bonuspunten voor wie de quote herkent. Nog maar een keer gekeken, top filmpje. Bij een van de loops dacht ik eerst "niet zo hoog als Len10" (flauw, I know), maar wat een debiele horizontale verplaatsing, manmanman. Jij vroeg erom.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nog maar even de sequence verder uitgewerkt. Sprongetje aan de 5m in onhoudbare wind, nu nog loopen met een 5m....
|
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Nog maar een keer gekeken, top filmpje. Bij een van de loops dacht ik eerst "niet zo hoog als Len10" (flauw, I know), maar wat een debiele horizontale verplaatsing, manmanman.
Nog maar even de sequence verder uitgewerkt. Sprongetje aan de 5m in onhoudbare wind, nu nog loopen met een 5m....
Vind 't toch aardig hoog als je 't zo ziet Vette beelden en edit. Lekker hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
wazzaah
|
Leuke edit Maar je hebt em vast niet naar Vlieland geloopt, dus wat Vlieland er nu bij doet?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Leuke edit Maar je hebt em vast niet naar Vlieland geloopt, dus wat Vlieland er nu bij doet? Dat heb ik even over het hoofd gezien Is dat die witte veerboot halverwege? Bedankt mannen!
|
|
|