Hartelijk dank voor jullie suggesties en aanbod!
Het toeval wil dat ik gisteravond iemand tegenkwam op Muiderberg en dus met weinig wind een FlyRadical XL kon proberen (nog bedankt Vincent!). Het bordje is inderdaad een heel stuk lichter dan een flydoor en vaart ook zo, maar naar mijn gevoel was hij nog iets te groot (voor mij).
Ik hoop dat ik de FlyRadical maat L binnenkort eens tegenkom
@Calimero, ik heb de Mako 140 wide en de classic (150cm), topboardjes, maar inderdaad niet erg freestyle
Ik kan de North Spike ook nog slecht uit mn hoofd krijgen.. deze heeft ook een track voor de bindingen wat op zich mijn voorkeur heeft.. (Entity Bindingen).
Ik hoop nog wat geduld op te kunnen brengen haha.
(ik zie zojuist pas dat TBK specifiek de L aanraadt... dat is grappig en waarschijnlijk dus erg goed ingeschat!)
Hey Bass ik vaar zelf de North select, en toevallig heb de Spike textreme2013 van het weekend even mogen proberen , een maat van me weegt 120 kilo en zo doende heeft hij een groot board gekocht.
Ik moet zeggen vergeleken bij zon Spleene flydoor vaart dit 10 keer beter , het vaart echt als een twin tip, echt blij verast , en ik denk dat het bij meer wind nog steeds goed en leuk varen blijft. En bindingen zijn helemaal top. en het board is lekker licht maar wel duur.Eurofun had een demo model maar dat is nu dus weg.