Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Heel benieuwd hoe 27m hoog er in het echt uit ziet, je zou bijna een ticket boeken.
Is het ook gefilmd?
|
|
|
HuibN
|
Het was maar 40 cm hoger dan de sprong op dezelfde dag van Jacobson. Er zijn die gisteren heel wat PR's verbeterd in Kaapstad.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Alhoewel er melding gedaan wordt van een Core GTS4 zie ik hier een Impact... Ach ja een kleinigheid
|
|
|
|
et1961
|
Heel benieuwd hoe 27m hoog er in het echt uit ziet, je zou bijna een ticket boeken.
Is het ook gefilmd?
Je zou toch denken dat een record toch alleen een geldig record is, als de sprong ook gefilmd is...
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Is het ook gefilmd?
Je zou toch denken dat een record toch alleen een geldig record is, als de sprong ook gefilmd is... Jij hebt ook enkel overal commentaar op he?
|
|
|
Shore
|
met welke maat kite was deze sprong ?
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik heb ergens gelezen op Facebook dat hij met een 10m bezig was.... in 45 knopen Maar als ik die condities daar zie, man wat een hemel. Keiharde wind, golven die maar niet willen breken om de 10 sec.en alles daar tussen spiegeltje vlak. Geen wonder dat je daar snel richting de 20m gaat. Lef lijkt mij grotendeels de beperkende factor
|
|
|
et1961
|
Is het ook gefilmd?
Je zou toch denken dat een record toch alleen een geldig record is, als de sprong ook gefilmd is... Jij hebt ook enkel overal commentaar op he? Enig idee waarom ik dit denk?
|
|
|
HuibN
|
Joshua tikte vandaag weer de 26 meter aan. Jacobson baalt. Hij was vergeten zijn Woo aan te zetten toen het echt ging waaien. Zou mooi zijn als deze condities zich herhalen met KOTA!
|
|
|
|
daantjes
Geen avatar
|
Ik heb ergens gelezen op Facebook dat hij met een 10m bezig was.... in 45 knopen Ik las dat het een 9m was op de Woo fb page
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Duidelijk weer een van de beste jaren qua wind en golven daar . Gefeliciteerd met deze topuitslagen. Kijk de woo uitslagen nu bijna dagelijks net alsof de olympische spelen bezig zijn
|
|
|
DM2008
|
En hop naar 27,5 vandaag!
|
|
|
sthijs
Geen avatar
|
Misschien beetje offtopic maar ik zie onze Nederlandse knallers Ruben Lenten en Kevin Langeree nergens staan in het leaderboard. Kevin is momenteel in Dubai maar die hoogvlieger was op het moment van dit record wel in Kaapstad.
|
|
|
isomis
|
Kevin meet niks volgens mij.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Tsjah je hebt mensen die alles willen meten en weten en mensen die gewoon genieten van wat ze doen (ofwel zwart/wit: feitenn eukers vs soulriders)
|
|
|
ErikFanatic
|
Ja, lekker zwart/wit denken hierboven. Je hebt mensen die hoogtepunten van hun leven vast willen leggen met digitale middelen zodat er 'de day's after' nog meer na te genieten is dan alleen een (vage) herinnering.
Het is toch niet meer dan logisch dat je bijvoorbeeld die ene mega sprong op camera hebt weten vast te leggen en dan ook nog de WOO score er bij die bevestigd dat dit hoog was toegevoegde waarde betekenen? Net als foto's van de geboorte van je zoon of dochter dat zijn.
En waarom zou je met gebruik van digitale middelen minder gaan genieten van het moment zelf? Dat is voor mij persoonlijk zeker niet het geval hoor.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
bergijp wel goed wat aloha bedoelt, als je met woo vaart ben je meer gefocused op de hoogte van de sprong en valt het soms tegen als de woo minder aangeeft als je denkt. Zonder woo vaar je ontspannender en ga je meer voor de tricks .
|
|
|
DM2008
|
Kevin staat wel ergens in de lijst, deze week echter niks opgegeven. Gelukkig is de wereld niet zwart-wit
|
|
|
|
HuibN
|
Arco Sonneveld nu ook in de top 5 van de wereld. Vind het erg jammer en flauw dat van alle KOTA deelnemers alleen Nick Jacobson regelmatig Woo data upload. Naar de redenen kan ik alleen maar gissen.
|
|
|
daantjes
Geen avatar
|
Ik denk toch om gezichtsverlies te voorkomen. Nu blijft het mysterieus hoe hoog Kevin nou eigenlijk springt. Mocht blijken dat hij nooit boven de 20 meter komt dan neemt hij zichzelf al bijna de volgend Kota titel af...
|
|
|