|
KiterHans
|
Morgen, 13 graden en droog, w op naar kijkduin.
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Idd...WIND!! Eerst morgen maar eens kijken. Ziet er ook nog mooi uit. Tegenwoordig is de windvoorspelling na 1x knipperen weer foetsie, dus als het morgen waait... pompen!
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Ik zit thuis al klaar met m'n wetsuit aan trapeze om en kite ligt opgepomt in de tuin. Alleen m'n lijnen nog oprollen in een O scheelt ook weer tijd zag ik laatst op een filmpje.
|
|
|
ronny
|
En zondag dan !!!!!
zondag geen papa weekend
|
|
|
gyttja
|
Nog mensen die naar Slufter gaan? Of zit er te weinig zuid in?
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Wie sprayde die vrouw vandaag die in de poel jerrycans stond te vullen? Mooie actie gast! Die vrouw was niet blij.... Haha
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Wind viel trouwens tegen tussen 1200 en 1430, stond om 12 uur met m'n 10 voor joker op het strand, gelukkig nam de wind wat toe zodat ik nog wat kon varen.
Ja het was vrouwendag op de sluf ze hadden denk ik het vogelgebied afgehuurd om te kiten.
Ze zijn wel aangesproken toen ging het alweer een stuk beter.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik kan maar één dag vrij nemen, morgen of vrijdag. Gezien de regen en het werk wat ik nog moet doen ga ik mooi vrijdag.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zal mij benieuwen of de 7m echt nodig is zondag. Zo lang de vlagen niet boven de 40kn uit komen op de metingen blijft hij in de tas.
|
|
|
tgroot
|
Wie sprayde die vrouw vandaag die in de poel jerrycans stond te vullen? Mooie actie gast! Die vrouw was niet blij.... Haha wilde nog srry zeggen maar ze ging echt tekeer als een malle, toen heb ik het maar bij uitlachen gelaten. ps: wie gaat dat water nou drinken ongelofelijk
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Water drinken uit het poeltje op de slufter, was het niet voor onderzoek?
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Die vrouw wilde water meenemen voor thuis voor haar exceem.... Ze vroeg namelijk uiteindelijk aan iemand of die de jerrycan naar boven wilde sjouwen want 30 liter vond ze toch wel wat zwaar
|
|
|
tgroot
|
denk voor de camperplee doorspoelen. idd beste tank en die chick was 50 ofzo. Zag er allemaal heel kansrijk uit. En ze was ook nog nat vervelend allemaal
|
|
|
|
|
KiteHigher
Geen avatar
|
Wie durft het aan morgen?
Wie niet? Met een zeventje moet het gaan lukken denk ik.
|
|
|
|
KiteHigher
Geen avatar
|
OK, heb jij kleiner of ga jij niet?
Afgelopen vier dagen met een 10 gevaren, volgens mij ging dat af en toe ook wel tot ruim over 30 knopen.
|
|
|
FransD
|
Met een 6m moet lukken.
|
|
|
KiteHigher
Geen avatar
|
Zit helaas niet in mijn collectie. Kijken of i net na de piek in de middag kan.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Zo maar eens vertrekken. Pak de 5 en 7 mee en kijk daar wel wat ik ga doen.
|
|
|