WendyH
|
Wij zijn morgen weer van de partij, vandaag ook heerlijk gevaren op enkhuizen....
|
|
|
Rood
Geen avatar
|
Was heerlijk gistermiddag. Wind was inderdaad een beetje vlagerig maar verder zeer goed te doen. Vandaag kan ik helaas niet en het weekend ook al niet. Dus hopelijk volgende week weer wind en tijd.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
hallo hallo is iedereen al naar bed ????????????????????????? (grinnik_kitesmiley) gaat er nog iemand kiten morgen ???????????
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tjonge tjonge wat hebben we gevaren vandaag (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)in enkhuizen zonde dat jullie niet konden (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) superwind en lekker weer en helemaal niet druk (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) debeun was los samen met emiel heb ook wat foto's gemaakt en ja je gelooft het niet foto's van een echte JUMPINGBEUN (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) 11uur begonnen en 4 uur later het water weer af ben nu helemaal op en ga lekker relaxen op de lounge bank wat een topdag (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Ga je morgen nog Frank? NW, lijkt wel te gaan waaien..
|
|
|
Haring High Richardt
|
En Hans ,Je was weer eens op Muiderberg Volgens mij was het Enkhuizen ??? Mooi foto,s beun op naar de kite loop en de Hatsie Flatsie Platsie (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Waait het al op Andijk Robert ??????
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard ging lekker gisteren vooral die hoge sprongen (schater_kitesmiley)maar ja begin is er (hangloose_kitesmiley) hoop voor jullie dat de wind er ook komt vandaag zal wel gisteren ook voorspelt 13 knopen nou er stond wel wat meer en lekker stabiel (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) we zijn wel weer vanaf het strandje gestart mocht weer zeiden ze (grinnik_kitesmiley) groetjes
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vandaag nog varen of mot je werken ??
Je zat toch op enkhuizen ???
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
vandaag familiedagje richard vandaar gisteren vrij en gevaren dit weekend nog een paar offertes maken en uitrusten voor aankomende week (grinnik_kitesmiley) maar ziet er niet goed uit (hangloose_kitesmiley) vaarze vandaag zag je mijn sprongen lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr r
|
|
|
WendyH
|
Hey richard,
Waar wil je varen?
|
|
|
roeb
Gast
|
Het waait in bovenkarspel nog amper... Ik ga even naar enkhuizen bier halen bij de appie..
Als het gaat waaien en ik ga, laat ik het weten ries!
|
|
|
|
|
kitaholic
|
Richard - ik probeer rond half 3 op wijk (bunker) te zijn....
alhoewel, tis hier nu ook geen weer, moet wel stoppen met regenen anders ga ik niet, wind is ook niet om over naar huis te schrijven..........
|
|
|
|
kitaholic
|
bij ijmuiden zit je dan onder de pier met wat vlagerig weer. Aan de andere kant misschien minder last van stroming maar als ie NW wordt boeit dat bij Wijk ook niet. Maar weet dus nog niet zeker of ik ga....
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik denk dat je meer kans op meer wind heb in Andijk dan wijk op dit moment (noordelijker)...
Maar het waait nog amper...
|
|
|
kitaholic
|
ja. lastig. zou graag naar andijk komen, zag wel dat actuelewaterdata voor ijmuiden net een tijdje op 9 en nu zelfs op 10 staat, dat geeft hoop :-)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ijmuiden pier 10m/s, klinkt wel leuk! Webcam laat het er alleen beetje klotsbakkerig uit zien, weet nog niet waar ik heen ga zo..
|
|
|
kitaholic
|
Ijmuiden pier 10m/s, klinkt wel leuk! Webcam laat het er alleen beetje klotsbakkerig uit zien, weet nog niet waar ik heen ga zo..
ga richting wijk, ziet er nog het beste uit geloof ik, ben er rond half 3
|
|
|
roeb
Gast
|
Het zag er niet naar uit dat het wat zou worden, maar wat een topmiddag!
Echt super lekker gevaren op Andijk, alleen Huib en Jerrie waren er en nog een eskader lessers, maar daar hadden we geen last van! Meer van deze dagen, lekker rustig, alleen regen mocht minder....
|
|
|
|