pewpew
|
niemand schel? mooi sprongen oefenen en als ik mijn board verlies makkelijk weer te vinden
9.56: noorden van het land. kans op onweer volgens knmi
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
We zijn er weer klaar voor, Harinkie ophalen en weer naar Wijk. Westenwind 33 knopies en opkomend tij we gaan het beleven.
|
|
|
|
pewpew
|
zee it is . ben er rond half 12 denk ik
|
|
|
mocem
|
Wijk rond 13:00. hopelijk blijft de wind zo en geen stoten van 50knts.
|
|
|
Damski
|
Inderdaad, gaat het niet te hard waaien op wijk voor mijn 7 meter en 80 kg?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De west- tot noordwestenwind is boven land matig tot (vrij) krachtig en aan de kust hard of stormachtig. Verder komen er vooral in de kustprovincies zware windstoten voor van 75-100 km/u, in het Waddengebied tijdens buien mogelijk nog wat meer. Vanavond neemt de wind af.(bron:kmni) In de vlagen zou het wel eens pittig kunnen worden met een 7 mtr ....ik sla vandaag maar over ...morgen maar weer naar Schell.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Echte mannen kiten op schellinkhout richard en theo ook met west noord west. Hij was lekker vlagerig off course maar kon hoog gesprongen worden met de 7
|
|
|
Haring High Richardt
|
Echte mannen kiten op schellinkhout richard en theo ook met west noord west. Hij was lekker vlagerig off course maar kon hoog gesprongen worden met de 7 Sukkels of kiters die er wonen en geen zin hebben om een uur in de auto te zitten die kiten met west noord west op Schell Beul sessie op Wijk aan Zee met de 7 meter, vlagen tot 45 knopen, ongelofelijk, surviallen. Springen en dan ontdekken dat je een dubbele lift heb door de wind We hebben het weer overleefd, helegaar kapotski Theo heeft 2 pogingen gedaan om te kiten maar hield zijn nitro 7 niet, jammer Theo . Volgende keer beter Morgen rustdaggie nou ja rust, dag pingpongen i.v.m. Open Langedijker kampioenschappen pingpong. In de ochtend dubbelen met killing dead for ping pong Sandra en ,s middags enkel. Ben nou al kapot !!!
|
|
|
|
Langbeest
|
Beetje beter, Peter......
|
|
|
@LaurenS
|
Beetje beter, Peter......
Ja skat
|
|
|
Giertje
|
Richard, wat nou rustdag! Opa
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vandaag naar de zandmotor geweest, was een stevig windje, 37-45kn en best wel gusty. Wel hoog gesprongen maar moet m'n ballen nog vinden om in die wind te loopen.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Gewoon rondjassen Frank. Je kan loopen, enige andere met hardere wind is dat je hoger gaat (meer tijd om alles te doen) en je er harder achteraan gaat.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ah ja, dat blijf je houden . Komt wel goed in Kaapstad Henk, kan ik mooi oefenen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tsja Teigert moest het afleggen vandaag, eerste poging kite in de lucht en proberen naar het water te lopen maar ik deed er twee heen en er gingen er drie terug Later nog eens geprobeert maar van het zelfde laken en pak toen maar opgeruimd gezond verstand zulluh we maar zegguh Morgen weer een poging wagen, geloof dat het dan wat minder is
|
|
|
Langbeest
|
Wijs besluit Theo, kunnen andere soms nog wat van leren.
|
|
|
mocem
|
Ben wel bij de Pier geweest maar niet gevaren. De bekende Jan sessie De Razor 7 op et strand kan best hard trekken en richting het water starten was geen optie. Was ook maar 2 man bij de Pier... Morgen een betere dag hoop ik.
|
|
|
|
mocem
|
Half 12 laagwater en kwart over 3 hoogwater. Na de middag veel vlak water om je loops te landen.
|
|
|