Koeleman
|
Jaa je vloog lekker rich! 7 werd rond half 11 teveel idd. Jaa mn donkeydick was blijkbaar losgeschoten. En vlak voor de landing van die jump Zag ik al dat landen met board niet zou gaan lukken. Trapte boardje uit En tijdens crash blijkbaar hard aaan bar getrokken waardoor chickenloop los schoot. Eenmaal aangekomen op t strandje geen zin meer om alles vliegklaar te maken Al met al even lekker gesport
|
|
|
audi
|
Jaahaa ging weer lekker vandaag met een RRD vision 2 5 meter. Ik had niet verwacht dat deze kite de harde vlagen zo makkelijk op zou vangen. Alleen landen na een hoge sprong is moeilijk.
Video is niet echt gelukt omdat de camera te laag afgesteld stond. Volgende keer toch beter vast schroeven
|
|
|
Koeleman
|
Zaterdag ook aan een 5 met korte lijnen gehangen. Had eigenlijk verwacht dat zon kite heel nerveus zou vliegeren, maar was juist top.
Landen met deze wind lukt mij ook amper, heb het idee dat ik uit de lucht val en opvangen met downloop duef ik nog nie.. Ja toen jij ging waren er beste vlagen. Waaide bijna omver op t strandje
|
|
|
pewpew
|
morgen weer?
|
|
|
|
audi
|
foto's schel
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Peter wat nou, ben je ziek of zo, je bent helemaal bruin uitgeslagen en je staat erbij of je ons het beloofde land wil aanwijzen. Hier op Schellinkhout ook volop wind. Nou veel plezier nog samen met Kitty.
|
|
|
Langbeest
|
Kitty mocht niet mee Giertje....
|
|
|
@LaurenS
|
Kitty is niet mee Ger, die moet ze verdienen voor het volgende avontuur , wel jammer hoor maar ik was hoognodig aan vakantie toe
|
|
|
Haring High Richardt
|
Lekker hoor daar in de bergen van Z.A. lijkt wel een bejaarden reisie http://www.windfinder.com/forecast/wijk_aan_zee_noordpierNog badtgaste varen vandaag ??? Wijk , ga zo die richting op Pier of Bunker Top sessie op Wijk aan zee bij de pier met de 9 meter Thuis (Langedoik) vertrokken met bewolking windstil en 3 graden Onderweg sneeuw bij Uitgeest en bij aankomst Wijk aan Zee, zonnetje 8 graden en 25 tot 30 knopies strak windtje, wel erg druk met 3 personen waaronder Robbert
|
|
|
pewpew
|
Morgenochtend (vroeg) als er nog wind is. Wie o wie wil mij vergezellen?
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ik! Morgenochtend vroeg naar wijk voor een wavesessie
|
|
|
pewpew
|
Ik! Morgenochtend vroeg naar wijk voor een wavesessie
topper!, bunker of pier?
|
|
|
|
pewpew
|
goeiesmorgens. ik ben denk ik rond kwart voor tien bij pier. Waarom pier? zover naar het strand lopen.
|
|
|
|
PeeWee
|
Eindelijk van mijn griep af dus straks maar ff naar Schellie om een uurtje in het zonnetje te varen.
See joes
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was lekker op schelli in de ochtend met de 11 meter en een heerlijk zonnetje. Frank aan het plankboarden op de parkeerplaats en dat op zijn leeftijd, net niks gebroken
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Heerlijk gevaren bij de pier, golven lopen daar iets mooier dan bij de bunker.
|
|
|