Damski
|
Hulde aan je maat, hij heeft mijn board ook uit het water gehaald. Thanks.
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Zal t m doorgeven...No problemo...
Best koud water om te body draggen hè? Verder was het een super middag!
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
ja, gefeliciteerd kerel
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Gefeliciteerd frank en dit jaar weer wat vaker varen ,zie je wel vaak aanwezig op schell maar niet zo vaak in surfpak
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
The Bold Men is jarig. Gefelicitaart Frank. Heppie al geboekt?. Ik ben al bezig om me tas in te pakken.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Van harte gefeliciteerd Frankie en nog vele jaren ouwe Zo en nu ga ik weer de latten op . Ff de laatste paar dagen van mijn krap twee weekjes wintersportvakantie afraggen . Laterrrrrrrzzzz
|
|
|
|
|
TBK
|
Bij deze, iedereen bedankt voor de felicitaties zowel op het forum als op facebook Net of je 2x jarig bent op 1 dag.
|
|
|
Giertje
|
Waar gaan we beulen? Nergens dus heel Noord Holland in coma. Peter op vakantie en Richard in de overgang, dat gaat niet goed.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zaterdag Ijmuiden? Ziet er mooi uit met NW 21-27kn, hopen dat ie nog wat harder wordt voor de 9
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Wat heb je daar nou weer te zoeken in dat koude Ijsselmeer water terwijl je ook lekker kan zandhappen op Ijmuiden?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tis nog gien zaterdag ken nog alle kante op kijke waar de teigert heen wil ?? Als het goed is wordt het morgen Wijk aan Zee, nog meer badt gaste heen ??
|
|
|
thelastV8
|
Ben net terug van skiën. Wissel graag de latten weer om voor een boardje.
Hoelaat Rich?
|
|
|
audi
|
Lekker in de regen met 5 graden Ik blijf lekker thuis
|
|
|
|
|