@LaurenS
|
Wind lijkt wat aan te trekken......Zo nog ff richting de homespot,just checkin
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Have fun Peet. Mijn nieuwe 11m is nog niet binnen dus ik laat deze sessie even schieten. Next time maar weer
|
|
|
bredo
|
Help een update graag ! Is het nog wat op Edam?
|
|
|
@LaurenS
|
Have fun Peet. Mijn nieuwe 11m is nog niet binnen dus ik laat deze sessie even schieten. Next time maar weer Jammer John,hij was weer lekker in mijn achtertuin. Zalig dagje met zon,iets minder wind dan gister maar meer dan genoeg voor de 11 ,wederom 3 uur parkeergeld
|
|
|
joosie
|
Split-Board was weer keurig gerepareerd bij VD Berg top service Hoe is het met je scheenbeen John Was eind van de middag / avond niet veel kon net varen met de 11m op Medemblik voorspelling is niet best voor aankomende dagen
|
|
|
the littleman
|
Ik word gek!!!! Flikker op met die nazomer, we willen herfst
|
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Have fun Peet. Mijn nieuwe 11m is nog niet binnen dus ik laat deze sessie even schieten. Next time maar weer Jammer John,hij was weer lekker in mijn achtertuin. Zalig dagje met zon,iets minder wind dan gister maar meer dan genoeg voor de 11 ,wederom 3 uur parkeergeld Welke spot was jij dan?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Aan dede lieve Kitekings heren. Ze zitten hier op het werk al te ouwetakkebossen voor de vakantie van 2016 Wanneer gaan we naar Kapla in sept of okt. Voor of na of juist tijdens de zuipscharwarder kermis. We kunnen ook tijdens de kermis gaan dan kan Richard ook niet mee en kan hij mooi met Teigerd aan de zuip
|
|
|
Haring High Richardt
|
Voor of na of juist tijdens de zuipscharwarder kermis. Shocked We kunnen ook tijdens de kermis gaan dan kan Richard ook niet mee en kan hij mooi met Teigerd aan de zuip Teigerdt gaat al 100 jaar niet meer naar de Kermis http://www.langedijkerdagblad.nl/blog/kermis-zuid-scharwoude-houdt-de-gemoederen-bezig/Kermis Zuid Scharwoude houdt de gemoederen bezig. Desondanks spreekt de burgemeester uit dat de kritische grens overschreden is en hij kondigt een flinke evaluatie aan Waar kan ik boeke voor Dakla,? ziet er top uit
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Split-Board was weer keurig gerepareerd bij VD Berg top service Hoe is het met je scheenbeen John Was eind van de middag / avond niet veel kon net varen met de 11m op Medemblik voorspelling is niet best voor aankomende dagen Scheenbeen gaat goed hoor Joost. Vrijwel geen last van. Beetje dik nog en dat gat blijft open, maar verder niks. Mooi dat je board weer gemaakt is. Zal aankomende keer weer even in het water gaan staan, zodat je hem weer kapot kunt varen Aan dede lieve Kitekings heren. Ze zitten hier op het werk al te ouwetakkebossen voor de vakantie van 2016 Wanneer gaan we naar Kapla in sept of okt. Voor of na of juist tijdens de zuipscharwarder kermis. We kunnen ook tijdens de kermis gaan dan kan Richard ook niet mee en kan hij mooi met Teigerd aan de zuip Dakhla is het beste in juli, augustus en begin september. Begin september is dus wel mooi. Tweede week of zo. Heb Jeroen net gesproken en die kan dan ook nog mee. Attitude zit op de beste plek hoorde ik. Die dan maar doen. Ik wil het wel regelen hoor. No problemo Die lagoon ziet er echt te gek uit
|
|
|
Haring High Richardt
|
Begin september is dus wel mooi. Tweede week of zo. Dat wordt dan donderdag 8 september 2016 of eerder, zijn we net op tijd terug voor de kermis Lees trouwens weinig over D.. waar kan je boeken ? en mot je alles zelf regelen ? losse tickets ?? wat is de koers van de kamele ten opzichte van de dow Djones ? Zijn er hamburgers ? http://www.dakhlakitesurfhotels.com/nl/
|
|
|
KiteFEEL
|
Heerlijk weekend gehad vorige week met een geweldig leuke groep van 40 KiteFEELers. 100% windscore met zomerse temperaturen op de Brouwersdam en Wissenkerke.
http://vimeo.com/141200938
Credits film edit: Bas Meerwijk
|
|
|
audi
|
Zijn er nog meer badgasten die maandag ochtend naar schel willen.
|
|
|
the littleman
|
Mijn wind voorspellers zeggen iets heel anders Audi. Maar als het waait, ben ik er bij;)
|
|
|
audi
|
Heeft van der berg een Ozone chrono 18 in de test?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ook weer terug uit windloos fuerte maar ja who need wind when there are waves everyday
|
|
|
PeeWee
|
Fuerte, zo'n lekker eiland.
|
|
|
Jelle
|
woensdag: knmi zegt iets heel anders dan windfinder
|
|
|
the littleman
|
Windfinder geeft wel behoorlijk wind voor Woensdag bij voorspelling, maar niet bij supervoorspelling
|
|
|
|
|
|
|