martijnc
|
Slecht maar we hopen op wind
|
|
|
Tim_GTS5
|
Woensdag overdag zijn er perioden met zon. Vooral in het westen is nog een enkele lichte bui mogelijk. De middagtemperatuur loopt uiteen van rond 9 graden op de Wadden tot ongeveer 14 graden landinwaarts. De wind wordt overal noordoostelijk en matig, kracht 3 tot 4, aan de kust vrij krachtig, kracht 5.
ik ga voor de donderdag als ik me kite tenminste weer terug heb.
|
|
|
|
martijnc
|
g#$V kan alleen maar morgen
|
|
|
Marko
|
Wijk aan Zee de bunker was top vandaag ging goed hard
|
|
|
mocem
|
vanavond kan er hopelijk ook nog ff gevaren worden denk ik. wijk aan zee zal top zijn. ik ga ff een kijkie nemen op castricum
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Weerbericht van 8:00 vanochtend:
Weerbeeld Gedurende de ochtend zijn de drukverschillen klein in onze omgeving. Dit resulteert in een zwakke wind uit varierende richting. In de middag wordt de invloed van een uitdiepend laag boven het noorden van Italie merkbaar. De wind kiest dan een NO'lijke richting en neemt toe naar matig. Het weerbeeld is wisselend bewolkt met een afwisseling van zonnige perioden en losse wolkenvelden. De temperatuur loopt op naar 12 graden boven open water tot 15 graden in Limburg. Het blijft overal droog.
Wind kustregio's W'lijke Wadden: N tot NW 3-4 Bft, in de ln de loop van de ochtend en gedurende de middag NO 4 Bft, in de avond 4-5 Bft O'lijke Wadden: N tot NW 4 Bft, in de ln de loop van de ochtend en gedurende de middag NO 4 Bft, in de avond ONO 5 Bft Westkust: N tot NW 2-4 Bft, in de middag N tot NO 4 Bft, in de avond bij HVH 5 Bft Zeeuwse kust: N 2-3 Bft, in de middag 4 Bft, in de avond NNO 5 Bft Belgische kust: N 2-3 Bft, in de middag 4 Bft, in de avond NNO 5 Bft
Wind landinwaarts IJsselmeer: NNW 2-3 Bft, in de middag NNO 4 Bft, in de avond in het N'lijk deel 4-5 Bft Lauwersmeer: N tot NW 3 Bft, in de middag NNO 4 Bft, in de avond NO 4-5 Bft Friese Meren: N tot NW 3 Bft, in de middag NNO 3-4 Bft, in de avond NO 4 Bft Zeeuwse wateren: N 1-3 Bft, in de middag NNO 4 Bft, in de avond boven open water 5 Bft Randmeren: N 1-2 Bft, in de middag NO 3-4 Bft, in de avond 4 Bft Hollandse meren: NW 1-2 Bft, in de middag N 3-4 Bft, in de avond NNO 4 Bft Meren zuid en oost Nederland: Variabel 1-2 Bft, in de middag NO 2-3 Bft, in de avond 3-4 Bft
|
|
|
|
|
mocem
|
de wind staat aan! De windsnelheid 10m. op 05 mei 2010, 15:20 uur is 9.2 m/s De windstoot op 05 mei 2010, 15:20 uur is 11.7 m/s
eerder dan gepland
|
|
|
To
|
avond sessie op ijmuiden??
|
|
|
|
Giertje
|
Het was weer TOP op Edam
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ger ...heb je vandaag gevaren op Edam ..? het waaide nauwelijks Ben je er morgen ook weer ...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen maar weer eens een poging doen op Enkhuizen rond uurtje of 18:00
|
|
|
mocem
|
als ik niet laat klaar ben met werken ga ik ook denk weer is naar Edam. altijd wel lekker daar.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo boy's mijn campertje is weer klaar voor vertrek het motortje loopt als een zonnetje word lekker weekendje texel morgen zeker naar edam lekker effe varen ben er denk ik een uurtje of 3
|
|
|
Giertje
|
Ja Frank vandaag. Het viel best mee met de wind. Morgen ben ik er zoals het er nu uitziet op windguru om 13.00 uur
|
|
|
ditispablo
|
vandaag lekker op Zandvoort gevaren met N-NNO, ca 20-30 kiters bij de Spot, maar om 18u draaide de wind echt naar NO en viel weg. De meesten waren op tijd aan de kant, maar 2 kiters door een reddingsboot naar de kant gebracht..hebben bijna uur in water gelegen....lesson learned hopelijk !! Morgen weer binnenwater maar !
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey giertje ben er morgen ook bij uurtje of 3 ben ik er ben ook vandaag bij leon geweest om te kijken hoe de boardmaster te werk gaat mooie workshop en mijn boardje schiet al aardig op
|
|
|
@LaurenS
|
De meesten waren op tijd aan de kant, maar 2 kiters door een reddingsboot naar de kant gebracht..hebben bijna uur in water gelegen....lesson learned hopelijk !! Morgen weer binnenwater maar !
Lekker slim terwijl je al weet dat de wind op het randje van aflandig is of zeker gaat worden om dat risico te nemen. Ik zou dat nooit doen zeker niet op zee ,of er moet rescue zijn
|
|
|
@LaurenS
|
Trouwes heb me net ingeschreven voor de o neill downwinder onder de team naam noordhollandse kitekings.Nog meer KINGS die meedoen ????
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
waar word ie gehouden peter ? en wanneer ?
|
|
|