Nickje
|
@Ferry en Steef, ik ga morgen naar Aloha ipv bunker! Komen jullie ook naar Aloha?
|
|
|
|
@LaurenS
|
@ Nickje - Hij is behoorlijk Zuid vooral in de ochtend dus dan is de Pier niet echt tof,ik bedoel vlagerige aan/uit wind
|
|
|
Nickje
|
Hmmm dat is irritant, mja een maatje van me krijgt daar morgen les voor tricks enzo dus ga evengoed maar even bij Aloha varen Iig bedankt voor de tip laurens
|
|
|
onderaqua
|
Tsjee Ries tijdens het Olympische onderdeel Raften (gaf hem meer medaille kansen op het onderdeel ruften).
See joes
Jij in de vrouwenboot je zakt een beetje af man. Of gewoon gesjopt. Welkom terug mannen we zitten nog uit te rusten van de vele topsjessies.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
vanuit een zonnig luxemburg groetjes van debeun morgen gaan we rustig zuidelijker heerlijk heerlijk eindelijk rust en een heerlijke martini frank is ook weer terug en richard je staat weer mooi op de foto tot horens JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
joosie
|
hopelijk is er morgen na t werk genoeg wind over om op schel te varen in de voorspelling lijkt hij savonds in te kakke
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hans & nancy. ...goede reis en een prettige vakantie... Voor morgen ziet het er nog steeds goed uit Ben Morgen om een uurtje of 12.00 op schell..
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
@ Nickje - Hij is behoorlijk Zuid vooral in de ochtend dus dan is de Pier niet echt tof,ik bedoel vlagerige aan/uit wind Maar waar moeten we dan heen?! Ik ga morgen ochtend maar eens zo rond 10 bij de pier zijn, Tobias zegt dat de wind dan aan is
|
|
|
FlyingHigh
|
Fijne vakantie Beuntje. Veel plezier met z'n tweetjes en geniet van je martiniiiiiiiiiiiiisssssss Mss morgen ff checken op Schell
|
|
|
|
|
TBK
|
vanuit een zonnig luxemburg groetjes van debeun morgen gaan we rustig zuidelijker heerlijk heerlijk eindelijk rust en een heerlijke martini JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Martine boven en NAP, net zoiet als Red BuLL boven NAP, alleen is er maar 1 deelnemer: DE BEUN JIHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa!!!!!!! Hansie samen met Nancy wens je een hele fijne vakantie !
|
|
|
Fe®®y
|
broodje smeren en op naar wijk
|
|
|
Flinty
|
Rond etenstijd vanavond naar de bunker op Wijk! Wie is er nog meer bij?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Monenteel harde bui/regen en niet alteveel wind in purmerend...ik wacht nog even hoop om 12.30 op schell te zijn...
|
|
|
S@nd3r
|
Ook weer terug vanuit Spanje, La Ballena was weer top dit jaar, bijna 3 weken lekkere wind gehad, zelfs zaterdag middag nog lekker gekite(sorry Frank), als de bui over is maar even de caravan leeghalen en dan maar eens kijken of ik vanavond nog ff tijd heb om de noordzee weer onveilig te maken
|
|
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
buiigheid tot 3 uur vanmiddag op wijk zo te zien. om 15:30 op strand dus Juuuup, zoiets zal het ook voor mij wel worden.... en die wind moet ook nog ff aantrekken naar d 20+ knopen!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ben rond half 3 @ pier, volgens mij kan het dan al wel.
|
|
|
franco
|
wat een k...t weer sla van daag maar over, blijft maar regenen in enkhuizen en omgeving.
|
|
|
@LaurenS
|
Zo naar Wijk, heb niks gemist zo te zien...
|
|
|