|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
WE gaan al bijna weer???? Volgens mij heb ik jou niet gezien hoor in Comboek. Hoezo weer Zondag Medemblik. Tenzij ik moet werken. Nou al zin in.
|
|
|
BaSS
|
Nog altijd beter dan "We gaan bijna alweer.. NIET" Ikke griepje, maar ikke bikkel en dus zaterdag maar eerst eens even inkomen met zacht briesje, Medemblik here we come!! (ok.. dat klinkt toch minder...)
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Wind is al een knoop of 15 zie ik op 10 minuten waarnemingen bij medemblik kan alleen maar meevallen, maar voor de zekerheid mn 17 ook maar mee
|
|
|
|
Giertje
|
Moeten we nog even geduld hebben met de wind? Zo te zien gaat de ventilator pas tussen 13 en 14 uur aan.
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Ik ga om uur of 12 naar Muiderberg. Is te doen met oostenwind. En anders maar door naar Edam als te weinig is...
|
|
|
joosie
|
Ziet er goed uit vanmiddag Enhuizennnnn met oostenwind morgen ff kijken of het weer enkhuuze wordt of toch Medemblik waar het dan verekte druk zal zijn ivm testdag vd berg
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net mijn auto opgehaald.....spulletjes passen er net weer in. Ben om 13.00 uur op Edam...komt wel goed met de wind die gaat alleen maar aantrekken..
|
|
|
|
bredo
|
Op Warder nu al 20 knopen, gaat goed morgen nog harder de wind! Hier aan de kust waait het erg goed door!
|
|
|
Langbeest
|
Lekker gevaren met mijn meissie. Werd wel druk op Medemblik, maar ja dat weet je
|
|
|
|
Michel79
|
Wil morgen ook eens gaan kijken in Edam. Ben er nog nooit geweest, nog bijzonderheden waar ik rekening mee moet houden? Toevallig ook mensen die er morgen al vroeg zijn?
|
|
|
Langbeest
|
Je moet rekening houden met losgeslagen Kite-kings........
|
|
|
Michel79
|
Ja dat zag ik, al lijken die naar medemblik te gaan als ik zo de eerdere reacties zie
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Vandaag echt heerlijk gevaren op Medemblik met de 12 Vooral na 1 uur stond ik heerlijk gepowerd in het zonnetje. Dit soort dagen wil ik er meer van!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Goed gevaren op Edam met mijn 9 mtr wind viel een beetje tegen..had wat meer mogen zijn.......voor morgen wordt er weer wat meer voorspeld.. Ga morgen waarschijnlijk weer eens naar medemblik ...ben er al een tijdtje niet geweest..Maar kan je nog in die haven varen ? Was daar perfect vlak...
|
|
|
@LaurenS
|
Nee de haven is in gebruik waar die voor gemaakt is ,botennnnn.... was top op Medemblik , maar wat is dat water al koud aan de voetjes ...brrrr
|
|
|
Ride
|
Waar mot ik nou dan zijn in Medemblik. Bij de Nesbos en parkeren op de Oosterdijk???
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo kitekings hoelaat gaan we richting medemblik alles ingeladen en ben er klaar voor
een vraagje kan je nog in een short varen of mot je al je droogpakkie aan ?
|
|
|
Ride
|
Ik rij om 7.30 uur hier weg dus ben er rond 8.30 uur Hans. Lekker op tijd. Is het ook nog niet zo druk. En als het echt megadruk is, rij ik naar Enkie.
|
|
|
pappachris
|
Niet echt goed weg kunnen komen vanmiddag op Edam met mijn 10. zag wel iemand knallen met een 9 . Leuke spot was er nog nooit geweest.
|
|
|