Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nu al tussen de 18 en 20kn, en het lijkt nog wel toe te nemen! Veel plezier allemaal!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Idd veel meer wind dat voorspeld....als dat morgen ook zo is.... Ga nu maar niet meer.....(als ik daar maar geen spijt van krijg)...maar morgenmiddag wel!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hij was heerlijk! nog lekker gepowered met de 9m om allemaal uithaak shizzle te proberen..
|
|
|
Lex
|
Slufter was lekker in de golven
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Had al mijn camera gear al klaar gemaakt...helaas nog te weinig zicht om veilig te kunnen autorijden. Nu maar hopen dat anderen wel opnamen hebben gemaakt! Weer was iig top!
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
was ook erg druk dacht ik te zien van een even druk Playa,
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
was ook erg druk dacht ik te zien van een even druk Playa, en dan heb je nog van die kitebezitters die hun kite niet bij zich kunnen houden waardoor dat ze in je lijnen komen al sta je te praten. stelletje klojo's.
|
|
|
WilliamSean
Logs: 0 | 3 uur
|
hij was heerlijk! nog lekker gepowered met de 9m om allemaal uithaak shizzle te proberen..
Wat een dag, wat een dag Uithaak shizzle was inderdaad genieten... Wel een beetje verbrand lol
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Was zeker een lekker daggie en zit nu ook te gloeien achter mn pctje. Hopelijk vanmiddag nog ff m'n kop afblussen tijdens een afterworksessie als de wind er zin in heeft.
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
uurtje of 4 Slufter, wind moet niet verder wegzakken dan WF nu aangeeft. 16-18 knoop. alles daaronder is niet leuk meer.
|
|
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
lekker dagje slufter helemaal gaar, zo effe filmpje van de blooper sessie hahahah tja je moet ergens beginnen
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Vanavond meer weer eens een avond sessie boeken... Kom nu weer eens gewoon een middagje naar de Slufter man! TT mee en wave heerlijk voor de afwisseling!!
|
|
|
|
sanderw
Gast
|
(up_kitesmiley)Zo dat was lekku op sluf!
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Nu al tussen de 18 en 20kn, en het lijkt nog wel toe te nemen! Veel plezier allemaal!
Meten kon ik het niet maar lekker gevaren in ieder geval. Ik denk onder de 18 om 17 uur.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ik check wel eens voor de gein de 'webcam' op de brouwersdam Die cam refresht niet zo vaak , maar geeft soms wel leuke plaatjes ondanks de geringe pixels.. Deze wilde ik even delen
|
|
|
|
WvanKooij
|
wordt het de komende dagen nog wat? (voor een beginner)
|
|
|
thijs77
|
playa vanavond was weer eens fijn voor de verandering weer lekker backrolletjes geoefend beide kanten op en zowaar ook een paar keer doorgedraaid naar toeside landen ook nog effe opgekruist naar rockanje en terug downwind loopies draaien; top avond!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hij was idd weer top op Slufter, veel meer wind dan verwacht. Op een gegeven moment maar weer eens wat kiteloops ingezet in de 2e poel..ging niet eens zo gek! Maar voel het nu wel. Gelukkig kwam John daarna ff langsvaren om zn befaamde backroll kiteloops te laten zien! Netjes! @WvanKooij: http://www.windfinder.com/forecast/oostvoorne (NEE DUS!)
|
|
|