Yoram
|
Waar gaat morgen iedereen de looopjes trekken?
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Gisteren een HEERLIJKE downwinder, in mn eentje, in het zonnetje door de branding. Was ff cashen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
sooohooooho.....dat was me er 1 op sluf zeg! wat een heerlijke beukwind. wat een fantastische kite die Ocean Rodeo Cypher, de 7 mtr. voelt zich erg prettig in 30-45 knoopies. Geweldig om mee te loopen. heerlijke vlieger voor in de golven met deze wind. belachelijk hoge sprongen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Klinkt goed Ron Ben benieuwd of de 9m ook zo top zal zijn. Klinkt als een vlieger voor mij
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik ga het niet hebben hier over mijn doodklappen sessie......... gelukkig kan ik met mijn tong de toetsen nog in beweging krijgen pffff........
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik ga het niet hebben hier over mijn doodklappen sessie......... gelukkig kan ik met mijn tong de toetsen nog in beweging krijg pffff........
hahaha. het was een mooie dag met alles erop en eraan. Een dikke klapper is best lekker op z'n tijd jonguuh. mijn lijf ligt ook in puin...
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik ga het niet hebben hier over mijn doodklappen sessie......... gelukkig kan ik met mijn tong de toetsen nog in beweging krijg pffff........
Geweldig, niets minder dan een diepe buiging, ik heb je kiteloop backroll gezien, en de landing ook Made my day
|
|
|
Bitter Lemon
|
Wie morgen in de ochtend slufteren? ben er rond uurtje of 10
|
|
|
geloof68
|
@Bitter Lemon: check even de windrichting.
|
|
|
|
geloof68
|
@Rob: morgen plannen voor Ouddorp?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Weet het nog niet, wel koud met noorder wind. Ik zit nog te twijfelen denk ik. En jij??
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Miet Ik ga wel even, in de middag, als de stroming weer de goede kant op komt!
|
|
|
geloof68
|
Ik heb al een maand niet gevaren, dus al het goed doorwaait wil ik wel komen naar Ouddorp. Ik zal Loek eens bellen, die heeft in ieder geval geen excuus voor de kou met zijn droogpak.
|
|
|
Bitter Lemon
|
krak en vermeer.. Oostvoorne/ Brouwersdam zou wel goeie zijn evt.. En zaterdag of zondag net zo koud onderhand..
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ik ga het nog eens op ouddorp proberen in de ochtend,. Er staat een dikke noordswell, dus zullen wel dikke bakken binnenrollen.
|
|
|