HuibN
|
Misschien dat Evan het hoogte record niet kan verbreken maar het hangtime record van 14.3 secondes moet te verbeteren zijn
|
|
|
ronny
|
morgen is de slufter dicht
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
ja groot hek heb ik gehoord. Ik heb trouwens van de palenrij die er pas geplaatst is de eerst al uit het water gevist. is vrijdag losgekomen. Zag hem ineens drijven in de poel vlakbij de kant. Lekker veilig ook met dat stalen bordje eraan.
|
|
|
ronny
|
ja vandaar dat die dicht is zal wel druk worden op rockanje
|
|
|
|
tgroot
|
Viel de wind nou tegen afgelopen weekend of lag dat aan mij?
|
|
|
|
geloof68
|
Weekend was idd niks qua wind en windrichting. Nu al heimwee naar de oktobersessies.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Verlang inderdaad weer terug naar die zonnige warme hydrofoil sessies. Al was knallen in de poel met een uur lang de felste regenboog in jaren ook zeker niet verkeerd.
|
|
|
|
ronny
|
Bats bam bam bats
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Harde wind genoeg komende tijd hoor, alleen de combinatie wind, zon/droog en warm wordt uiterst zeldzaam.
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Waarschuwing voor de scheepvaart:
Vlissingen Hoek van Holland IJmuiden zuidwest 10 ruimend west Zierikzee zuidwest 9 ruimend west
Texel west 10
Rottum west tot zuidwest 9
Delfzijl Harlingen IJsselmeer Marken west 9
|
|
|
tgroot
|
helaas is het wel donker
|
|
|
geloof68
|
Waait nu goed, hopen dat er vanmiddag ook nog voldoende over is.
|
|
|
|
|
geloof68
|
Was weer top @slufter. Ed ging giga hoog met een 7m op zee, respect !!!!!!! Ik schat minimaal 15m.
|
|
|
wild dreamer
|
Cool. supersnelle website, plain and simple: I like it! P.S. Fuck die maeslandkering metingen... zitten uit de wind
|
|
|
kite2fly
|
Jammer dat iemand (door mijn fout) mijn doek in 2-en heeft gevaren toen het echt lekker ging waaien :-(
|
|
|
tgroot
|
je ging van tevoren goed hoog sebastiaan! 6m was zelfs met de belachelijke lowend van de hantu wat klein
|
|
|
|
|