geen voetbal, geen bier, geen oranje rommel, wimt wil negerinnen, doe mij de rest van de oranje babes maar ga ze dan zo wel troosten met hun verlies. ik blijf een halfe italiaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb geen tuin Heb wel 6-packje Bavaria gehaald (voor dat jurkje voor m'n vriendin)...gelukkig had ik nog Heineken in huis.... Ik kijk de wedstrijden van NL op het EK/WK en de samenvattingen van de wedstrijden van Feyenoord op zondagavond (als ik thuis ben). Tot zover ben ik geïnteresseerd in voetbal
Tot zo ver lijkt mij de conclusie gerechtvaardigd, dat de commercie vindt, dat we voetbal leuk moeten vinden. En dat Bavaria vindt dat we de link moeten leggen tussen bier, grieten, en sport. ( link tussen 2en 3 snap ik wel).
Ga toch weer kijken. Hoop dat egoland verliest, alleen; met hoeveel?
Nederland begon goed, maar nu worden ze oneervol begraven. Gelukkig hou ik meer van kiten, bespaart me een reisje Oekraine. Dit weekend Brouwersdam dus!!
Strategieloos geklungel, niet aanvallend, omdat ze dat totaal niet in zich hadden tov duitsland
« Laatste verandering: Juni 13, 2012, 21:46:39 door Wimt »
Niet houden van voetbal, en dan toch met zogenaamde inhoudelijke kritiek komen. één van de enige keren dat ik een Limburger zich typisch Nederlands zie gedragen.