ItsMe.Erik
|
Ik ben al een tijdje geleden bij scheveningen mijn board kwijt geraakt
boardje is een brunoti youri zoon pro model. Wit met zwart en er staat een tekening van iemand met een koptelefoon op. Mijn telefoon nummer heeft eroo gestaan, maar kan na er al afgespoeld zijn..eventueel kan ik nog wel meer kenmerken opnoemen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Strandloper, geef even wat basis eigenschappen van het board (merk, model) zodat je geen stortvloed aan reacties krijgt van kiters die hun board nog niet terug gevonden hebben.
|
|
|
Strandloper
Geen avatar
|
@Erik, die is het niet.
@Evan, dat snap ik ik maar dat ga ik niet doen om een reden. Gelet op alle berichten hiervoor, zal die stortvloed reuze meevallen.
|
|
|
Floris80
Geen avatar
|
Hallo Strandloper, is het toevallig een gele Underground Future? Ik ben mijn boardje afgelopen woensdag in Rockanje verloren met zuidenwind. Als je meer kenmerken wilt vraag me dat gerust.
Groet, Floris
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Hallo Strandloper .....hardlopen 's nachts? Wel super dat je hem wil terugbezorgen bij de eigenaar
|
|
|
Strandloper
Geen avatar
|
@Floris, dat is 'm jammergenoeg niet
@ocean-limbo, iets met trainen voor 125km hardloopwedstrijd van HvH naar Den Helder 's nachts. Jan Knippenberg Memorial.
|
|
|
|
Bitter Lemon
|
Airush Fs boardje? Fs in een rood vierkant-onderkant board..
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Nou dit kan lang duren, zoals Evan al zei, mss boardmerk noemen? Eigenaar kan altijd specifieke kenmerken benoemen. Succes met de memorial run!!
|
|
|
Strandloper
Geen avatar
|
@markus, op dit moment hebben 4 boardlozen zich gemeld. Dat kun je toch nauwelijks een stortvloed noemen? Denk je echt dat het sneller gaat als ik zeg dat het een Brunotti is?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
@Floris, dat is 'm jammergenoeg niet
@ocean-limbo, iets met trainen voor 125km hardloopwedstrijd van HvH naar Den Helder 's nachts. Jan Knippenberg Memorial.
Ik heb vroeger marathons gelopen ... 42 km vond ik ver genoeg .... ultralopers .... mega respect.. succes op de JK Memorial
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Lijkt me sterk aangezien de gemiddelde stroming langs de Hollandse kust richting het noorden gaat en de stroming heeft meer invloed op een board dan de wind (al waait het in NL ook gemiddeld meer van zuid naar noord dan andersom)
|
|
|
Sayootje
Logs: 0 | 511 uur
|
Behalve dan toen hij zijn board verloor het noorden wind was een tijdje. Volgens mij stroomt het in de Noordzee met hoog nog steeds naar het noorden, maar met laag naar het zuiden. Daarnaast ook stormvloed was uit NW richting. Dus je weet nooit.
|
|
|
|
Strandloper
Geen avatar
|
@Sayootje, nee.
@Davidos, ook niet.
Als het mijn board was geweest, had ik toch iedere dag dit forum gecheckt, of mis ik iets?
|
|
|
|
Floris80
Geen avatar
|
misschien kleine tip, zet het board ook op marktplaats en op andere verkoopsites. Zo heb ik ook mijn gele Underground (zie bovenaan dit topic) weer teruggevonden. Helaas wel bij iemand (een vogelaar, geen watersporter) die serieus van plan was het board te verkopen, maar goed ik heb hem nog op tijd terug weten te halen.
|
|
|