Jimmy
|
Wat een heerlijke sessie gisteravond op HvdB! Dikke big airs(kitehigh_kitesmiley)
|
|
|
dahtimstah
|
Gaan er nog mensen Van omgeving zwolle naar workum, dit weekend?
Gr Tim
|
|
|
Benjooh
|
Wat een heerlijke sessie gisteravond op HvdB! Dikke big airs gister Dat was het cker!
|
|
|
|
Geronimo79
|
Maar Jimmy, 4 tot 5 meter hoog is toch nog geen big air? niet dat ik et je nadoe
|
|
|
Jimmy
|
Het was wel hoger, want ik heb het meer gezien
|
|
|
CeesV
|
Het was wel hoger, want ik heb het meer gezien Als je er over nadenkt is 5 meter eigenlijk ook gewoon hoog hoor... maar big air niet nee! dan hadden jullie afgelopen woensdag toch echt op workum moeten zijn! Vliegles nemen met de 13
|
|
|
KappuhH
|
Ach jullie hadden geluk dat ik mn 7 gepakt had ipv mn 11. Dan was ik over jullie kites gesprongen als je die op 12 uur had staan (ja ook als je op 27meter lijnen vaart )
|
|
|
Jimmy
|
Morgen nog mensen naar Loog?
|
|
|
|
jaapd
|
Ja, het gaat wel waaien, er is alleen geen water.
Misschien Delfzijl? 11:15 uur hoog.
|
|
|
Jimmy
|
Delfzijl waait het wel minder:(
Ik moet morgen les geven op Kornwerderzand.
|
|
|
Gertjan
|
wie morgenavond op lauwersoog wad vanaf 19.00?
|
|
|
brutus
|
Zit zelf ook nog te twijfelen tussen Delfzijl vroeg of Loog ´s avonds.
Windfinder geeft leuke wind voor Loog ´s avonds.
|
|
|
Gertjan
|
Best lease weer gevonden in je tas Bert?
|
|
|
MarcusMakkum
|
Ik denk dat jullie eerst ff een vergunning moeten halen om op Korn les te mogen geven... dat weet je 'baas' ook wel...
|
|
|
brutus
|
Best lease weer gevonden in je tas Bert?
Heb hem inderdaad weer gevonden.
|
|
|
MarcusMakkum
|
Ik denk dat jullie eerst ff een vergunning moeten halen om op Korn les te mogen geven... dat weet je 'baas' ook wel... Kiten is in de zone's 'vrijheid-blijheid'...les geven echter niet... geloof je het niet, ff bij de gemeente aankloppen :-)
|
|
|
CeesV
|
Ik denk dat jullie eerst ff een vergunning moeten halen om op Korn les te mogen geven... dat weet je 'baas' ook wel... Kiten is in de zone's 'vrijheid-blijheid'...les geven echter niet... geloof je het niet, ff bij de gemeente aankloppen :-) Als alle scholen zich op Workum daar nou ook ff aan hielden had je daar niet altijd van die irritante kites op 12 uur staan!
|
|
|
Geronimo79
|
Ah het bureaucratische gezeik is bij et kiten ook al binnengeslopen.. Man wat een gezeur voor die spots.. Workum is ook al zo subtiel geregeld.. stel je voor dat er concurrentie komt.. gewoon allemaal eigenbelang van die vertegenwoordigers daar.
|
|
|
|
|
Benjooh
|
Kees, Ben, Sjoerd, Constantijn en ik zitten strx @ Lauwersmeer!
|
|
|
Steven
|
vanavond op het wad.
|
|
|