Idefixe
|
Moet tot 12.15 werken en probeer daarna ASAP aanwezig te zijn Gaat de cam mee?
|
|
|
Hattori Hanzo
|
beetje minimale voorspellingen maar ga denk ik toch even kijken...uurtje of 12.30 aanwezig!
|
|
|
davit
|
thanx;) weten we dat ook weer wordt het dit weekend toch horst.
|
|
|
davit
|
thanx wordt het dit weekend toch horst
|
|
|
davit
|
thanx wordt het toch horst dit weekend
|
|
|
Marko
|
uuhmm hoevaak wil je hetzelfde zegge
|
|
|
Kaptain
|
Zeker aan het werken aan zijn aantal posts...
|
|
|
davit
|
thanx gasten:D
|
|
|
Idefixe
|
was wel gezellie maar de woei was weer net ff te weinig.......
|
|
|
Kaptain
|
Aha, heb dus de juiste keuze gemaakt door naar Wijk te gaan... Zat namelijk te twijfelen tussen Wijk of Mirns.
|
|
|
Joel
|
Hey Tom, Ga es aan het werk ofzo....
|
|
|
Idefixe
|
Hey Tom, Ga es aan het werk ofzo.... hhmm geen kleine kinderen thuis ( zijn al wat ouder nu) dat scheelt alweer bakken met tijd. Werken in het onderwijs heeft ook weer zo z'n voordelen. Als je dan ook nog eens een super echtgenote hebt ( zij vind het tof als ik een dag lol heb op het water ) dan sta je al snel veel op het water .
|
|
|
|
VincentC
|
Volgende week nog mensen maandag/dinsdag vrij en plekje over ins automobil?
|
|
|
Idefixe
|
't is weer echt bagger met de wind: weekende geen woei en dan maandag weer aan het werk gaat die pokke woei weer aan.................. Probeer dinsdagmiddag vrij te boeke dan
|
|
|
Kaptain
|
Hé Tom,
Vanaf maandag ook weer aan de bak? Heb je je rooster al? Ik ben op vrijdag 13:20 uur klaar met mijn laatste les. Hoop dat er veel vrijdagen met wind komen!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Idefixe
|
het rooster in een gesloten jeugdinrichting is simpel: iedere dag gewoon ieder (school)uur lesgeven. Als je een beetje mazzel hebt dan heb je af en toe een tussenuurtje vij Daar tegenover heb je wel weer veel dagen om "vrij op te nemen" .....
|
|
|
VincentC
|
Echt niemand maandag/dinsdag vrij en plekje over ? =(
|
|
|
Stanley
|
Tja Vince er zijn mensen die nog wel echt moeten werken voor hun brood.
|
|
|
Goonie
|
EEEY IDEFIX..... ik wil het toch ff kwijt maar eeeuh.... VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG VANDAAG Dat je er nog heel veel gezonde en goeie wind jaren bij mag hebben en dat je op je 80ste hier op mirns je uitgehaakte kitloop railys in to blind mag doen...
|
|
|
naja
|
Gefeliciteerd Tom!
|
|
|
DaanD
|
Congratz Tom!
|
|
|
terrorwally
Gast
|
knmi geeft een windkracht 5 voor morgen?
Zondag overdag is er aanvankelijk veel zon, nu en dan drijft er hoge sluierbewolking over. De middagtemperatuur ligt tussen de 25 en 28 graden. In de avond neemt van het zuidwesten uit de kans op enkele regen- en onweersbuien toe. De zuidoostelijke wind is zwak of matig, rond kracht 3, in het kustgebied en op het IJsselmeer mogelijk vrij krachtig. 5 Bft. zaterdag 30 augustus 2008 17.53 uur
|
|
|
Kaptain
|
Tom, Van Harte!!
|
|
|