Idefixe
|
Was vandaag voor mij niet te doen. Met de 9m van Arnold het water op. Wat een vlagenzooi . Had het na 5 minuten al gezien.
|
|
|
|
Rol@nd
|
Morgen nog mensen naar mirns?
|
|
|
|
Kemperman
|
Morgen nog mensen naar mirns? In de middag voorspellen ze 18 knopen. Als dat klopt kom ik denk ik wel.
|
|
|
Rol@nd
|
Ben er om half tien, kan ik eerst nog ff met de flysurfer speulen!
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
dinsdag zoals het er nu uitziet wel weer van de party.... maar dan ook in de middag
|
|
|
Idefixe
|
ach , ik was er gisteren en vandaag dus waarom morgen ook niet?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
ach , ik was er gisteren en vandaag dus waarom morgen ook niet? tellen die 5 min van vandaag op het water mee dan? mss tot dinsdag
|
|
|
Henning
|
Wellicht Dinsdag of Woendag
|
|
|
TIASOF
|
ach , ik was er gisteren en vandaag dus waarom morgen ook niet? lekker he zo een lekkere vakantie
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Als ik m'n 7m zelf kan maken, waarschijnlijk dinsdag aanwezig, anders pas als m'n 7 gemaakt is of als ik met een grotere maat kan varen
|
|
|
Idefixe
|
Wat moet er aan je 7 gerepareerd worden?
|
|
|
|
|
Kemperman
|
Voor morgen ziet het er beter uit. Ik ben er wel eind van de ochtend. Meerdere mensen die er in de ochtend al zijn?
|
|
|
Idefixe
|
Meerdere mensen die er in de ochtend al zijn?
Ik denk het wel. Ga niets beloven want ik heb vakantie dus ga ff geen "tijd gebonden " afspraken maken
|
|
|
Raymond.V
|
Zijn er woensdag ook nog mensen aanwezig op Mirns? Ik hoop dat ik nog even tijd vrij kan maken.
|
|
|
Idefixe
|
Zijn er woensdag ook nog mensen aanwezig op Mirns? Ik hoop dat ik nog even tijd vrij kan maken. naar verwachting wel ( iemand moet het doen en ik offer mij graag op )
|
|
|
TIASOF
|
morgen in de ochtend ook richting mirns... vertrek rond 10 uur vanuit almere dus zal er rond 11 uur zijn....
|
|
|
Kitesufferd
|
Ben er vandaag om 13:30. Morgen ziet er ook wel lekker uit....
|
|
|
Henning
|
Morgen vanaf ca. 12.30 aanwezig op Mirns...
Rij vanuit Emmeloord dus als er nog mensen vervoer nodig hebben.
|
|
|
Idefixe
|
Wind viel vandaag een beetje tegen. Absoluut niet die wind die ze voorspeld hadden. Lekker te varen met de 11m maar niet echt spectaculair.
|
|
|
keessie
|
Morgen wordt min of meer dezelfde wind voorspeld. Ik ben benieuwd of het dan ook weer tegen gaat vallen.
Hoe diep is het water nu, loop je nog aan met een twintip?
|
|
|