Kemperman
|
Zondagochtend nog mensen naar Workum?
|
|
|
Kemperman
|
Donderdag wordt er lekker wat wind voorspelt. Nog meer mensen present op Workum?
|
|
|
Raymond.V
|
Ik ga denk ik ook wel ff, de voorspelling is wel dat de windrichting aardig draait na het middaguur. Anders was Mirns ook nog wel een optie.
|
|
|
Idefixe
|
werken......
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vrijdag is Workum waarschijnlijk beter. Minder vlagerig en onstuimig.
|
|
|
Marko
|
Nou als de strekdam onderwater ligt door het hoge water ga ik niet meer naar Workum, wat een VRESELIJKE klotsbak laats!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie vrijdag Workum. Twijfel nog tussen IJmuiden of Workum maar in Noorden is meeste wind te vinden. Is Workum ook nog beetje vaarbaar met NNW?
|
|
|
Kemperman
|
Als de voorspellingen zo blijven ga ik morgen wel naar Workum. Hopen dat de chop vandaag niet zo erg is als vorige keer.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wie vrijdag Workum. Twijfel nog tussen IJmuiden of Workum maar in Noorden is meeste wind te vinden. Is Workum ook nog beetje vaarbaar met NNW?
Is prima te doen. Afgeopen zaterdag was het wel chop ivm met het diepe water. Zelfs de zandbank stond onder water. have fun.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Maar met NNW komt die toch beetje over het land en die trekdam dus minder chop zou je zeggen...Toch?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Maar met NNW komt die toch beetje over het land en die trekdam dus minder chop zou je zeggen...Toch?
N/NW gaat nog net. N is K....T. Maar omdat het water vrij diep is ( op sommige plekken sta je tot schouders in het water )wel chop. Neem je shorty maar mee want afgelopen zaterdag had ik het geoon warm. Iets teveel aangetrokken.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Klinkt niet echt uitnodigend als je het zo zegt. Dacht juist dat vlak water was met NNW. Als je met je rug naar strand staat komt de wind van rechts toch?
|
|
|
Rol@nd
|
Als iedereen het te choppy vindt, zal het morgen in ieder geval lekker rustig zijn. Ik ben er in ieder geval morgenmiddag!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vincent en ikku zullen ook van de partij zijn.
|
|
|
Rol@nd
|
Sta ik in ieder geval niet alleen op het water, dat is dan ook wel weer prettig.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat zal wel meevallen met deze zomerse temperaturen. Ik hoop er omstreeks 10.30 te zijn. Tot straks
|
|
|
Rol@nd
|
Ik om een uur, zal voorlopig wel de laatste sessie zijn als ik de voorspellingen zo zie! Tot vanmiddag
|
|
|
|
Raymond.V
|
Ik ben er ook om 10 uur.
|
|
|
Raymond.V
|
Zo dat was weer een top dag @ Workum!! Lekker windje, zonnetje erbij..... Nu kapot op de bank Weer even wachten op de volgende sessie
|
|
|
|
|
|
Kemperman
|
Als de voorspelling zo blijft kom ik wel in de middag denk ik.
|
|
|