|
|
Kemperman
|
Morgen nog mensen Mirns? 13-20 knopen morgen met lekkere 13gr!
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Morgen nog mensen Mirns? 13-20 knopen morgen met lekkere 13gr!
Mijn windfinder superforecast zegt 10 knopen... ? Windfinder website verwacht iets meer.. Hoe laat wil je daar zijn? Kan ook wel tijd maken wanneer het met de wind goed komt..
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik wil zondag ook wel heen maar ik heb gehoord dat het baggerschip van RWS de hele maand mei er weer ligt. Dus er zal wel weer niet gekite kunnen worden net als voorgaande jaren.
|
|
|
tgroot
|
Pieno het is april maar het schip ligt er al hoor.
|
|
|
Matthijskite
|
Nee klopt kiten dit weekend helaas niet mogelijk op mirns
|
|
|
BdB
|
Nee klopt kiten dit weekend helaas niet mogelijk op mirns
wel een testdag das gek ;-)
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik wil zondag ook wel heen maar ik heb gehoord dat het baggerschip van RWS de hele maand mei er weer ligt. Dus er zal wel weer niet gekite kunnen worden net als voorgaande jaren.
Meh gelukkig heb ik de Slufter als alternatief. Dan ga ik daar maar heen, had wel graag weer een keer op Mirns willen varen.
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Jammer van dat baggerschip... Iedereen is gewaarschuwd. vooral ook onze Duitse vrienden...
|
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
sla rondje over, grieperig als de pest. hoop dat ik van de week me weer wat beter voel. zou zonde zijn van het vrije weekje anders.
|
|
|
KiteOngoing
|
Ik sla ook maar even over. Ik wil geen problemen met de baggeraars.
|
|
|
Raymond.V
|
Nou die mannen zijn bij Mirns goed bezig! Eindelijk is het riet weg! Het was top vandaag, lekker beuken!
|
|
|
Kemperman
|
Morgen eind van de middag present.
|
|
|
Raymond.V
|
Morgen ook van de party
|
|
|
Idefixe
|
morgenmiddag maar ff kijken of er genoeg woei is dan
|
|
|
Rol@nd
|
Morgenmiddag ook maar even vrij maken dan!
|
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
check!!!!!!! uur of 2 present. nog zo grieperig als de pest maar dat zieken we na morgen wel verder uit
|
|
|
Vinni
|
Iemand trouwens nog een north pomp gevonden? Roze slangetje en een kleerhangerhaak eraan ipv de originele :-) Ik heb hem laten liggen zondag.
|
|
|
|