Verniels
|
Staat zéker voldoende! Vanaf een uur of 1 een hele dikke sessie gehad, aan het eind zelfs beetje overpowered met m'n 15 (dat wel ). Morgen ben ik er zeker ook bij
|
|
|
mocem
|
Morgen ga ik zeker een kijkje nemen in Edam. Zal wel zweten worden in het droogpak.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen ga ik naar medemblikkie zal wel pas rond 17:15 worden dat ik daar ben, denk dat ik me wetsuit maar weer aantrek gewoon omdat het veel lekkerder vaart
|
|
|
Vloot
|
Ik ga morgen overdag naar medemblik gaan er nog meer. Het is hardt nodig, voor het laatst in begin november gevaren
|
|
|
robbertvandermeer
|
Morgen rond 17 uur op Edam? Zijn er meer gegadigden?
|
|
|
Giertje
|
Waar waren m'n gabbers? Topdag op Edam, overpowered met de 12. Met de 10 was beter geweest maar toch super goed gevaren! hopelijk morgen weer
|
|
|
the littleman
|
kom morgen mischien ook rond 17.00 uur naar medemblikje.
|
|
|
mocem
|
Was het alweer goed te doen in wetsuit (ook op de kant)?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Waar waren m'n gabbers? Topdag op Edam, overpowered met de 12. Met de 10 was beter geweest maar toch super goed gevaren! hopelijk morgen weer Ik begrijp dat ik toch weer een topmiddag heb gemist, Gerrit. Dat is dan weer lekker. Had ik toch beter effies naar Edam kunnen rijden. Nou ja, volgende keer dan maar weer.
|
|
|
haast - te - recht
|
leuke spot dat Edam zeg. prima met de 10 mocht iets meer zijn maar dat krijgen we morgen .
|
|
|
Tim_GTS5
|
kom morgen mischien ook rond 17.00 uur naar medemblikje. Oke dan ben ik in ieder geval niet alleen daar haha, had je nog een sms gestuurd.
|
|
|
S@nd3r
|
ook net terug uit edam, nog ff 1,5 uur gevaren met de 13. Morgen ook weer edam vanaf hoe laat zijn er mensen aanwezig ik kan de hele dag ben lekker vrij dus dat komt goed uit
|
|
|
ditispablo
|
ik morgen ws ook Edam ca 12u veels te lang geleden !!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Voor morgen.
WIND: OOST- TOT NOORDOOSTELIJK 12-18 KN. AAN DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 19-25 KN. UITSCHIETERS TOT 10 KNOPEN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND.
|
|
|
@LaurenS
|
Yeehaaaa, morgen om een uur of 12 op edam
|
|
|
|
janducfan
|
Morgen vuurdoop voor mijn net aangeschafte 12m. Rebel 2008. Afhankelijk van de wind kies ik Edam of Muiderberg.
Mogelijk tot morgen.
|
|
|
S@nd3r
|
@BP Gezellig Bert zie ik je morgen daar. Ik denk dat ik er al wel eerder ben.
|
|
|
|
S@nd3r
|
@ FlyingHigh Denk dat ik er rond een uur of of 10 wel kan zijn, misschien wel eerder
|
|
|
FlyingHigh
|
Oke, probeer ik er ook zo rond 10 uur te zijn.
|
|
|
S@nd3r
|
top zie je morgen ochtend
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ga morgen overdag naar medemblik gaan er nog meer. Het is hardt nodig Hoe laat ben jij op Medemblikkkie ???
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen de middagdienst kan ik morgenochtend een paar uurtjes varen .. Ben om een uurtje of 10.00 op Edam ..
|
|
|