Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
...en dan maakt je geheugen t al snel wat spectaculairder dan t eigenlijk is
Ook wel "Vissers Latijn" genoemd
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Morgen mijn 2e les bij IJmuiden. Ben benieuwd hoe dat gaat, waterstart leren zal daar wel lastiger zijn dan Schellinkhout toch ?
|
|
|
|
TommH
|
echt he @ride , de hele week een mooi windje en dan in het weekend weer gewoon helemaal niks.. echt balen.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Jammer John ....mooi daggie gemist ....het was weer lekker op Schell ... ruim 3 uurtjes lekker met mijn 7 mtr kunnen varen.. @Peter ..de wind draaide weer terug naar West en het was gewoon weer goed te doen... gezellig druk op het water ( en geen lessers ) wat een ruimte ..
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Morgen mijn 2e les bij IJmuiden. Ben benieuwd hoe dat gaat, waterstart leren zal daar wel lastiger zijn dan Schellinkhout toch ?
zou ook benieuwd zijn, volgens mij staat er geen wind namelijk
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Misschien valt het wel mee morgen ...aan de kust een windtje 4 bf voorspeld ..moet om te lessen wel goed zijn..
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Dit geeft mijn windguru aan (again met inlog) laten we hopen dat er wind staat, wil ook nog wel
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi Frankie, had de zomer nog in mijn bol en moest toch te werk, had ook mijn vliegertjes niet mee. moest nog ff shoppen bij vdB ,mooi daggie gemist dussss
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Was weer een top dag op schel en het water staat ook weer een halve meter lager dus een groot vlak stuk meer van deze dagen
|
|
|
Langbeest
|
Alweer shoppen peter......
|
|
|
BdB
|
zo dat was weer een topdag op schell, de hele middag met een project 77 board gevaren, de bob black is wel een toppertje hoor. Sander thanks.
begint al lekker af te koelen, maar even een lekker warm pak kopen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Volle bak met de 9 op wijk, later overgegaan op kortere lijnen lekkere kneiterhoge backroll kiteloops Jannis met ze 7 ging ook weer lekker hoog hoor !
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Volle bak met de 9 op wijk, later overgegaan op kortere lijnen lekkere kneiterhoge backroll kiteloops Jannis met ze 7 ging ook weer lekker hoog hoor ! Kneiterhoog is denk nog steeds een understatement Tim Zit nog ff op de metingen van ijmond te kijken, die zegt dat de windstoten maximaal 30 knopen zijn geweest. Had toch het gevoel dat het een stuk harder waaide bij de pier dan gemiddeld 23 knopen op 28 knopen
|
|
|
@LaurenS
|
Koude lucht met relatief hoge dichtheid ???
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Koude lucht met relatief hoge dichtheid ???
Of die 7m C4 heeft een lowend van hier tot tokio! Waar die natuurlijk ook om bekend staat . Ding gaat op zee al los bij 22 knopen!
|
|
|
franco
|
van daag even bij van de berg geweest om pak en trapeze van mijn knul teruch te brengen(kite word het niet voor hem) wel jammer want ik vond het naruurlijk leuk toen we EEN keer zamen op het water waren, maar ja niet zeuren kost mij nu ook niks meer hehehe. wat mij opviel was dat er vandaag les werd gegefen aan ongeveer 30 man, dit doen ze goed gewoon les geven met geen of weinig wind, en met veel wind hopelijk ons kiters met rust laten en dan wegblijven, jaja ik blijf dromen naar de dagen van vroeger, toen was het lekker rustig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en erwin(lang beest) wat is jouw telefoon nummer???? dan krijg jij een beletje van de man waar wij het over hebben gehad!!!!!!!!!!!!!! nu iedereen een goed weekend, en hopelijk volgende week weer wind.
|
|
|
|
|
Flybert
Geen avatar
|
Was weer een top dag op schel en het water staat ook weer een halve meter lager dus een groot vlak stuk meer van deze dagen
Een halve meter is overdreven hoor, het verschil tussen IJZP (IJsselmeer zomerpeil) en IJWP is slechts 20cm, kan variëren door op en afwaai.
|
|
|
|
|