FlyingHigh
|
Ga ik hem een keertje van je proberen. Dan ben ik meteen weer genezen
|
|
|
mocem
|
Mijn golfsurf boardje word straks thuis afgeleverd voor 90 eujes. Ik ga die zelf verstevigen en repareren. Heb ik voor 125 eujes een kitewaveboard.
|
|
|
Giertje
|
Mocem, ik ben benieuwd hoe je dat gaat doen. Kunnen we het verbouwingsproces volgen op het forum?
|
|
|
the littleman
|
(bazuin_kitesmiley)Zeg heren even iets anders. Gaan er nog lieden varen morgen
|
|
|
Giertje
|
Respekt hoor. Maar ik heb net mijn schaatsen uit het vet gehaald. Mij te koud.
|
|
|
FlyingHigh
|
zou wel willen Patrick, maar ik zit ff in Tokyo. Ben er pas weer dinsdag eind van de middag. Woensdag is de woei al weer over..baalbaal
|
|
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Is het wat om met een paar naar de zandmotor te. Gaan dinsdag ziet er ideaal uit laat maar horen of je het wat vind
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen denk.....
|
|
|
the littleman
|
Ja vanmiddag ff naar schell. Hoe (wendy_kitesmiley)laat wil je gaan Klaas?
|
|
|
|
@LaurenS
|
laat me uitspreken..........Morgen denk...... naar Wijk of Ijmuiden
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
...wist niet dat je traag wasss T klinkt wel goed eeh Eindelijk weer eens t zoute nat opzoeken @John, gefeli met je 6m Park Duzz... toch maar gedaan Nu een extra dimensie boven 35 knopen
|
|
|
the littleman
|
Klaas geef maar een seintje als je er heen gaat dan kom ik ook. En morgen ook naar wijk gezelli
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@tlm Wortduznixmeervoormijvandaag... BTW: hoe kan t dat r tussen IJmuiden en WaZ zo veel verschil in windvoorspelling zit? Ligging en hoogteverschil van beide meetpunten is toch niet zo verschillend en bij W hebben beide meetpunten toch gelijke vrije windvang?? IJmuiden zou in theorie nu bij WNW zelfs nadelen van de pier moeten hebben (morgen..)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoe vroeg?
Tussen 9 en 10 afhankelijk van de wind, buien koffie etc. Hoe laat kan jij ???
|
|
|
@LaurenS
|
Heb morgen ook middagdienst ,dus een ochtendsessie is voor mij ook aan de orde,Ben er rond negenen als het lekker doorwaait....Even lekker 3 uurtjes rammuh hopelijk
|
|
|
|
the littleman
|
Ik ben de hele dag vrij!!! Maar om gezellig in mijn eentje te gaan heb ik niet echt zin in. Dussss ochtend sessie hoe laat en waar??????
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Hoogstwaarschijnlijk wijkiki Pier morgen ochtend! Pal aanlandige wind dus lekker veel vlakke stukken
|
|
|