pewpew
|
Dit is misschien een domme vraag, maar als je surft terwijl het vriest krijg je dan geen ijsvorming op je kite?
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Dit is misschien een domme vraag, maar als je surft terwijl het vriest krijg je dan geen ijsvorming op je kite?
Domme vraag met een goed antwoord Ja je krijgt ijs op je lijnen en kite als deze nat worden.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Morge rond t klokkie van 9 bij WaZ/IJmuiden... Wat gaat t worden?? Iig mooie ochtendvooruitzichten ennnnn, nat worden we toch
|
|
|
|
the littleman
|
Dacht wijk 9.30 daar samen met Remco. Zorg jij voor de koffie Klaas?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
IJsvorming krijg je wel gauw als je op binnenwater vaart. Als je op zee vaart, zal de boel niet zo gauw bevriezen, aangezien het water zout is. En voor mij morgen heeeeeeel misschien ook even naar het zeetje. Kan morgen een beetje mijn eigen tijd inkleden op het werk. Heb alleen niet zo heel veel zin in de combinatie zooitje regen, wind en zand. Ik kijk het nog even aan morgenochtend. Kan ik wel mijn nieuwe 6 metertje uitproberen.
|
|
|
Idefixe
|
morgenochtend doe ik ff Wijk . Pier of bunker?
|
|
|
@LaurenS
|
Geen zin, geen zin ......gewoon kiten morgen John....dat beetje zand en regen deert toch niet!!! Negen uur bij de pierrrr, wijk of IJmuiden, kiek het ff an
|
|
|
|
Nickje
|
Ik ben ook van de partij morgen! Mits het weer een beetje redelijk is!
|
|
|
Ride
|
Geen zin, geen zin ......gewoon kiten morgen John....dat beetje zand en regen deert toch niet!!! Negen uur bij de pierrrr, wijk of IJmuiden, kiek het ff an
Zin is ook het verkeerde woord. Heb vannacht de halve nacht over de pot gehangen. Iets verkeerds gegeten of zo. Heb er nou nog last van. Bah. Als ik me morgen nog zo voel, ga ik het water even niet op. Ach, weet je, ik kijk het morgen wel even aan.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Sjon...gewoon wat zout water happen en daarna veel cola drinken, naaa dan is dat maagi van jou wel skon Heppi weer een verkeerde pizza gegeten tijdens uurtjes skrijve Sjon, beterschap man!! "Komt allemaal weer goed, schatje!" Veel plezier mannen "Spring maar achterop, we springe 1tje voor je mee..." Ik ben ook van de partij morgen! Mits het weer een beetje redelijk is! Niet gaan klage heeeh, istr eindelijk een mooi daggi gaan ze weer jammere CU
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
"Konnichiwa" "O genki desu ka Helman" "Oishii desu ka sushi?" Naah dan maal "Itadakimasu"
|
|
|
|
Ride
|
Na wederom een heerlijke nacht, heb ik maar besloten niet te gaan kiten vandaag. Begin van een griepie denk ik dus blijf ik maar even van het water weg. Have fun heren op het water. Gelukkig waait het de komende dagen ook nog. Nou nog dat grieperige gevoel even kwijtraken.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Moooj klote man Ach tiz t begin van de herfst hoorde ik duz er komen nog genoeg andere daagjes...
|
|
|
@LaurenS
|
Ritueeltje doen , hop hop naar Wijk pierrrre Ik gaan Mr Green uitlaten Beterschap Johnny boy
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ritueeltje doen , hop hop naar Wijk pierrrre Ik gaan Mr Green uitlaten Beterschap Johnny boy Mogge Beterschap John, Guru geeft in de 2e kolom W NW aan is Ijmuiden niet beter dan of maakt dat niks uit ???
|
|
|
@LaurenS
|
Gaan wij niet meemaken,,
|
|
|
|
|